آریا بانو
ورشکستگی سینما‌های آمریکا در صورت عدم حمایت دولت
يکشنبه 3 فروردين 1399 - 16:00:32
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / رئیس انجمن ملی صاحبان سینمای آمریکا از وضعیت آینده سینما در صورت عدم حمایت دولت گفت.
دولت آمریکا در صورتی که لایحه کمک تریلیون دلاری را تصویب نکند، منجر به خاموش شدن و ورشکستی سینما‌ها خواهد شد. این پیام واضحی است که جان فیتیان رئیس و مدیر عامل انجمن ملی صاحبان سینمای آمریکا داده است.
او گفت: وضعیت خیلی بد است. یک شبه، از صنعتی که سالانه 15 میلیارد دلار پولسازی داشت - 11 میلیارد دلار فروش بلیت و 4 میلیارد دلار امتیاز- به صنعتی تبدیل شدیم که در سه یا چهار ماه آینده حتی یک پنی هم در آمد نخواهد داشت.
رئیس ناتو (انجمن صاحبان سینما) همچنین می‌گوید: سینما‌ها بدون در آمد هستند. با وجود اینکه کارکنان این سینما‌ها حضور ندارند و سینما تعطیل است اما هنوز مجبور به پرداخت اجاره هستند و بدون کمک دولت، ورشکسته خواهند شد. بانک‌ها هم تمایلی برای افزایش اعتبار‌های خود را به سینماها ندارند. چرا که مطمئن نیستند که بحران بهداشت عمومی تا کی ادامه خواهد داشت و سینما‌ها تا کی بسته خواهند ماند.
او همچنین در پایان گفت: هفته‌های گذشته با خودم فکر می‌کردم، این بسیار تنش زا است، آیا ما باید برنامه‌های خود را به عقب بیاندازیم یا نه؟ اما حالا سوال این است که پس از پایان این بحران و ویروس، صنعت سینمایی باقی خواهند ماند؟

http://www.banounews.ir/fa/News/284187/ورشکستگی-سینما‌های-آمریکا-در-صورت-عدم-حمایت-دولت
بستن   چاپ