آریا بانو
حکم شهردار صالحیه به دست استاندار تهران امضاء شد
جمعه 1 فروردين 1399 - 23:23:56
زنان خبر
آریا بانو - بعد از گذر زمان و تایید اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه بالاخره حکم شهردار منتخب این اعضای از سوی استاندار استان تهران امضاء شد.

به گزارش بانو نیوز ، رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه با اشاره به صدور حکم شهردار این شهر اظهار داشت: استاندار تهران حکم شهردار شهر صالحیه را امضاء کرد تا این شهر به سامان برسد.
وی با تاکید بر این‌که محمد آگاهی‌مند نخستین شهردار بومی شهر صالحیه است، گفت: بدون شک با توجه کردن به نیروهای بومی، هم شهر خیر می‌برد و هم سرمایه‌های شهر رشد می‌کنند که همین امر باعث لزوم توجه به نیروهای بومی است.
گفتنی است؛ پیش از این علیرضا قربانی شهردار شهر صالحیه بود که در مدت پنج ساله حضورش در این شهر اقدامات فراوانی انجام داد و پروژه‌های متعددی را اجرا کرد که بدون تردید سال‌ها این پروژه‌ها در این شهر به شهروندان خدمات می‌دهد.
محمد آگاهی‌مند شهردار جدید شهر صالحیه نیز که جزو جوانان بومی این شهر به‌شمار می‌رود پیش از این نیز در مجموعه مدیریت شهری مشغول به کار بوده است و همچنین در مدت کوتاه حضورش به‌عنوان سرپرست شهرداری هم عملکرد قابل قبولی از خود ثبت کرده است که مطمئناً همین امر باعث می‌شود تا شهروندان به ادامه هرچه بهتر روند پیشرفت و توسعه شهر صالحیه امید داشته باشند.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/283618/حکم-شهردار-صالحیه-به-دست-استاندار-تهران-امضاء-شد
بستن   چاپ