آریا بانو
120 تن گوشت و مرغ در بهارستان توزیع شد
جمعه 1 فروردين 1399 - 22:25:15
زنان خبر
آریا بانو - همزمان با آغاز سال نو و در راستای تامین مایحتاج اهالی شهرستان بهارستان با هماهنگی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان 120 تن گوشت و مرغ را در واحدهای صنفی مجاز بهارستان توزیع کرد.

به گزارش بانو نیوز، محمد کیانی ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهارستان با اشاره به لزوم تامین مایحتاج خانواده‌ها در سال نو و اقدامات انجام شده از سوی این اداره اظهار داشت: توزیع 120 تن گوشت در واحدهای صنفی مجاز بهارستان همزمان با عید نوروز آغاز شده است.
وی با تاکید بر نزدیکی ایام پایانی سال گفت: به‌دلیل افزایش تقاضا برای مصرف فرآورده‌های پروتئینی به ویژه گوشت قرمز و گوشت مرغ در این روزها، در مجموع بیش از 120 تن گوشت سفید و قرمز به شهرستان بهارستان تخصیص یافته است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهارستان در ارتباط با شرایط فعلی تامین مایحتاج خانوارهای بهارستانی عنوان کرد: هیچ‌گونه کمبودی در این راستا در شهرستان بهارستان وجود ندارد و شهروندان می‌توانند به راحتی در هر زمان مایحتاج مورد نیاز خود را از واحدهای صنفی مجاز تهیه کنند.
وی با تاکید بر تامین فراورد‌های پروتئینی مختلف براساس نیاز مردم، خاطرنشان کرد: 30 تن گوشت قرمز منجمد دولتی در فاز نخست با قیمت مصوب 40 هزار تومان و 15 مرغ در واحدهای صنفی مجاز سطح شهرستان بهارستان درحال توزیع است.
به گزارش تهران نیوز ؛ صحبت‌های رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهارستان را می‌توان به روشنی دلیلی بر کذب و شایعه بودن خبر قحطی دانست که چند روزی است دهان به دهان در سطح شهرستان می‌چرخد و هیچ‌گونه دلیلی برای هجوم مردم به فروشگاه‌ها یا نگرانی در خصوص تامین مایحتاجشان وجود ندارد.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/283608/120-تن-گوشت-و-مرغ-در-بهارستان-توزیع-شد
بستن   چاپ