آریا بانو
حماسه‌های پرستاران در تاریخ ایران ثبت خواهد شد
جمعه 1 فروردين 1399 - 18:23:51
آریا بانو - ایرنا / معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: حماسه‌سازی‌های تک تک پرستاران در تاریخ کشور ثبت و ضبط خواهد شد و آیندگان از شما به عنوان قهرمان یاد خواهند کرد.
به گزارش وبدا، مریم حضرتی امروز جمعه با حضور در بیمارستان حضرت رسول از بخش بستری بیماران کرونایی بازدید و در جریان روند خدمات دهی به بیماران قرار گرفت، در این بازدید از تریاژ بیماران تنفسی، اورژانس و icu بیماران کرونایی دیدن کرد و ضمن تبریک سال نو به پرستاران، کادر درمانی و بیماران، از خدمات پرستاران قدرانی و برای بیماران آرزوی شفای عاجل کرد.
وی در جریان این بازدید خطاب به پرستاران، گفت: خدمات و ایثارگری های پرستاران برای همه ملت ایران مشهود است و آنان قدردان زحمات و خدمات شما هستند.
حضرتی افزود: حماسه سازی های تک تک پرستاران در تاریخ این کشور بزرگ ثبت و ضبط خواهد شد و آیندگان از شما به عنوان قهرمان یاد خواهند کرد.
علی رضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز جمعه اعلام کرد که تاکنون 19 هزار و 644 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و 433 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 6 هزار و 745 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/283552/حماسه‌های-پرستاران-در-تاریخ-ایران-ثبت-خواهد-شد
بستن   چاپ