آریا بانو
4گوشه دنیا/ اقدام عجیبی که برای کارمند بانک گران تمام شد!
پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 17:33:01
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / با شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی مردم این کشور تمام دستورالعمل‌های پیشگیرانه را برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس انجام می‌دهند؛ از شستن مرتب دست‌ها گرفته تا استفاده از ماسک در هنگام حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد.
اما به تازگی دردسر عجیبی که یک کارمند بانک این کشور برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به آن گرفتار شد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. " لی " که با قراردادن مبلغ 1.8 میلیون وون در داخل مایکروویو قصد ضدعفونی کردن آن‌ها را داشت هرگز تصور نمی‌کرد که این اقدام او موجب زیان فراوان به او شود. او پس از آنکه درب مایکرویو خانه‌اش را باز کرد تنها توانست 950000 وون آن را سالم خارج کند. این در حالی بود که به بقیه پول‌ها یا آسیب وارد شده بود یا کاملا سوخته بودند. هنوز مشخص نیست این کارمند بانک پول‌ها را در چه دما و چه مدت زمانی در داخل دستگاه قرار داده بود. در اتفاقی مشابه نیز یک شهروند اهل بوسان کره نیز که 39 اسکناس به ارزش 50000 وون را در داخل مایکرویو قرار داده بود بیشتر پول هایش را از دست داد.
گفتنی است؛ اقدام عجیب این دو شهروند کره‌ای برای ضدعفونی کردن پول در حالی خبرساز می‌شود که حدود دو هفته پیش نیز یک شهروند چینی هنگامی که قصد داشت با اقدامی مشابه پول هایش را ضدعفونی کند دچار خسارت شد. این زن اهل شهر " جیانگین " که هویتش مشخص نشده پس از قرار دادن حدود 300 یورو در داخل مایکروویو تنها توانست پول‌های سوخته شده را از داخل دستگاه خارج کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/283200/4گوشه-دنیا--اقدام-عجیبی-که-برای-کارمند-بانک-گران-تمام-شد!
بستن   چاپ