آریا بانو
قدردانی شهردار تهران از همتای چینی اش
30 تن اقلام بهداشتی از پکن به تهران آمد
پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 09:56:55
آریا بانو - 30 تن اقلام مورد نیازشهروندان و کادرپزشکی برای مقابله با بیماری کرونا توسط شهرداری پکن به شهرداری تهران تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهر، در راستای همکاری‌های شهر‌های خواهرخوانده تهران و پکن و همچنین اقدامات مبتکرانه فرهنگی و رسانه‌ای شهرداری تهران در حمایت از مردم چین و شهروندان پکن برای مقابله با ویروس کرونا، شهرداری پکن در یک اقدام ارزشمند و دوستانه، محموله‌ای بزرگ از اقلام مورد نیاز مردم و کادرپزشکی برای مقابله با بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا را به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پکن تحویل داده است.
این محموله طی چند نوبت و توسط 11 دستگاه کامیون با وزن بیش از 30 تن به تهران ارسال شده است. این میزان اقلام از کمک‌های ارسالی پکن به توکیو، سئول و یوکوهاما بیشتر بوده است.
چن بیچینگ، شهردار پکن در همین راستا طی نامه‌ای به پیروز حناچی، شهردار تهران ضمن اشاره به کمک‌های ارسالی، بر تداوم همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های مختلف به ویژه مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا تأکید کرده است.
پیروز حناچی، شهردار تهران نیز در پاسخ به نامه شهردار پکن ضمن تشکر و قدردانی از این حرکت ارزشمند و انسانی شهرداری پکن بر همکاری‌های دوجانبه و دوستانه دو شهر به ویژه در مواقع بحران تأکید کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/283046/30-تن-اقلام-بهداشتی-از-پکن-به-تهران-آمد
بستن   چاپ