آریا بانو
حضور فعال سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در پویش مقابله با شیوع ویروس کرونا
سه شنبه 27 اسفند 1398 - 20:35:24
وزارت رفاه
آریا بانو - سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با به کارگیری ظرفیت مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد در پویش مقابله با شیوع ویروس کرونا حضور فعال یافت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، اقدامات صورت گرفته با مشارکت مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شامل: اختصاص فضا و تجهیزات کارگاهی، تولید ماسک و لباس ایزوله، دستکش، تأمین تجهیزات و مواد مصرفی از جمله چرخ خیاطی، پارچه، اتو، تولید مواد ضد عفونی کننده و کمک های نقدی است.
بنا براین گزارش، تا 27 اسفندماه، با همت و مشارکت ادارات کل استان ها، 841 هزار و 507 ماسک توسط بخش دولتی، 613 هزار و 103 ماسک توسط بخش غیر دولتی، تأمین تجهیزات و مواد مصرفی به تعداد 436 دستگاه چرخ خیاطی، 21 هزار و 760 متر پارچه، 35 عدد اتو، 47 هزار و 801 دست لباس ایزوله و گان، 10 هزار و 220 جفت دستکش و 8 هزار و 510 لیتر مواد ضد عفونی کننده تهیه شده است.
همچنین بخش دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبلغ 427 میلیون و 500 هزار ریال و بخش غیر دولتی 635 و 700 هزار میلیون ریال کمک نقدی به این پویش کمک کرده است.
براساس این گزارش،اختصاص فضا و تجهیزات کارگاه های طراحی دوخت مراکز آموزش فنی و حرفه ای به صورت شبانه روزی به سایر نهادها از جمله فرمانداری و بسیج سازندگی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
همچنین، با هدف همکاری با سایر دستگاه های شرکت کننده در این پویش، اعزام مربی، مهارت آموز و سرباز مربی به کارگاه های تولید ماسک و لباس ایزوله انجام شده است.
آموزشگاه های آزاد استان فارس نیز اقدام به پخت و توزیع شیرینی برای کادر درمانی استان کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/282571/حضور-فعال-سازمان-آموزش-فنی-وحرفه-ای-کشور-در-پویش-مقابله-با-شیوع-ویروس-کرونا
بستن   چاپ