آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان: حفظ بنگاه های اقتصادی با هدف صیانت از نیروی کار ضروری است
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 13:03:02
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پیگیری و شناسایی بنگاه های مشکل دار یکی از برنامه های اولویت دار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمد رضا یوسفی در تکمیل این خبر افزود: در راستای حفظ بنگاه‌های اقتصادی و با هدف صیانت از نیروی کار، پایداری مشاغل و در نهایت تثبیت اشتغال، رصد، پیگیری و شناسایی بنگاه های مشکل دار یکی از برنامه های اولویت دار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوده است. بدین منظور اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری استان اقدام به شناسایی، ردیابی و رسیدگی به وضعیت بنگاه های اقتصادی مشکل دار کرده که با انجام بازرسی و بازدیدهای میدانی، برگزاری جلسه و گزارش‌دهی درصدد رسیدگی و حل مشکلات این بنگاه‌ها بوده است.
یوسفی اظهار داشت: طبق بررسی های به عمل آمده در خصوص واحدهای مشکل دار استان از ابتدای سال جاری با همکاری دستگاه های اجرایی و تدابیر استاندار محترم تعداد 24بنگاه اقتصادی که در ردیف بنگاه های مشکل دار شناسایی شده بودند به دلیل رفع مشکل از لیست بنگاه های مشکل دار خارج و بررسی مشکلات بنگاه هایی که با برخی موانع روبرو هستند در دستور کار بوده که فراخور مشکلاتشان اعم از درون کارگاهی یا برون کارگاهی و طرح آنها در کارگروه رفع موانع تولید استان و سایر اقدامات لازم به مرور زمان و با رفع مشکل از لیست بنگاه های مشکل دار خارج خواهند شد.
شایان ذکر است با توجه به اقدامات به عمل آمده در سال جاری تا پایان بهمن ماه 100 درصد برنامه‌های ابلاغی وزارت متبوع تحقق یافته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/282008/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-زنجان--حفظ-بنگاه-های-اقتصادی-با-هدف-صیانت-از-نیروی-کار-ضروری-است
بستن   چاپ