آریا بانو
تصویب یک فوریت طرح «میدانگاه های پیاده» در شورا
منتظر چارچوب مفهومی میدانگاه ها هستیم
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 10:48:00
آریا بانو - یک فوریت طرح «تشکیل شورای راهبری میدانگاه های پیاده سطح شهر تهران» با پیشنهاد رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهر علی اعطا، رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در ردیفی در بودجه سال ٩٩ شهرداری تهران به موضوع میدانگاه‌های پیاده اختصاص یافته است، گفت: در بودجه بخش‌های مختلفی در شهرداری تهران از جمله سازمان زیباسازی، سازمان نوسازی، معاونت فنی و عمرانی، معاونت شهرسازی و معماری و تعدادی چنین موضوعی مدنظر قرار گرفته است.
او با بیان اینکه در کمیته معماری و طرح‌های شهری از مرکز مطالعات شهرداری تهران خواستیم تا چارچوب مفهومی این موضوع را تبیین کنیم، اضافه کرد:، چون اجرای این طرح یک اقدام جدید در شهر است باید با یک چارچوب مفهومی روشن و مشخصی در خصوص آن عمل شود.
اعطا با بیان اینکه از آنجایی که در بخش‌های مختلف شهرداری برای ایجاد میدانگاه‌های پیاده بودجه پیش بینی شده است، عنوان کرد: این بیم وجود دارد که اقدامات پراکنده و غیر منسجم انجام شود؛ بنابراین بحث فوریت به این علت است که این طرح از ابتدای سال آینده ملاک عمل است. اگر شورای راهبری تشکیل شود برای واحد‌های مختلف پیگیر این موضوع سیاست گذاری‌های لازم انجام می‌شود.
در نهایت پس از بررسی‌های انجام شده یک فوریت این طرح با رای اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

http://www.banounews.ir/fa/News/281914/منتظر-چارچوب-مفهومی-میدانگاه-ها-هستیم
بستن   چاپ