آریا بانو
نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان: احساس مسوولیت راه کنترل بحران کرونا است
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 8:01:23 AM
آریا بانو- «سیده الهام حسینی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تمجید از پویش «سهم من در بحران کرونا»، اظهار داشت: از زمانی که از اردوهای تیم ملی به منزل بازگشتم برای پیشگیری از کرونا در خانه مانده‌ام. تمریناتم را در همین جا ادامه می‌دهم و به اطرفیانم تاکید کرده‌ام تا در منزل بمانند و کارهای بهداشتی را برای پیشگیری از این بیماری انجام دهند.

وی افزود: وسایل مورد استفاده را ضد عفونی می‌کنم و امیدوارم همه مردم اصول بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کنند. در فضای مجازی هم سعی کردم تا جایی که از دستم بر می‌آید اطلاع رسانی کنم و از مردم خواستم تا از منازل خود بیرون نروند.

دارنده مدال برنز مسابقات سلیمان وغلو ترکیه ادامه داد: راه پیشگیری از ویروس کرونا پذیرش خطر این ویروس است. ما باید در این زمینه بپذیرم بحران وجود دارد و برای پایان دادن به این بحران احساس مسوولیت کنیم. مردم ما باید نسبت به این موضوع احساس مسوولیت کنند و تا زمانی که افراد مختلف جامعه مسوولیت خود را برای پایان کرونا مشخص نکنند شمار قربانیان افزایش پیدا می کند.

این وزنه‌بردار ادامه داد: پیشنهادم این است با همبستگی در خانه بمانیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم و به امید روزهای بهتر خود را قرنطینه کنیم.


http://www.banounews.ir/fa/News/281829/نخستین-مدال‌آور-وزنه‌برداری-زنان--احساس-مسوولیت-راه-کنترل-بحران-کرونا-است
بستن   چاپ