آریا بانو
تا پایان بحران کرونا
جمعه بازار خلازیر تعطیل شد
شنبه 24 اسفند 1398 - 15:39:43
آریا بانو -  جمعه بازار خلازیر (معروف به شیطان بازار) در محدوده ناحیه ٣ منطقه 19 با توجه به دستورالعمل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی و به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

علی توکلی، شهردار منطقه 19 در گفتگو با شهرنوشت، گفت: به منظور ممانعت از فعالیت فروشندگان این بازار که نزدیک به یک دهه است بساط خود را روزهای جمعه در بازاری معروف به شیطان بازار در معرض فروش می گذارند، تمهیدات ویژه ای با تدابیرصورت گرفته توسط شهرداری منطقه برنامه ریزی و از ساعت22 شب پنج شنبه اجرا شده است.
او افزود: به همین منظور کنترل و جمع آوری فروشندگان این شیطان بازار غیرقانونی طی یک برنامه زمانبندی در چهار شیفت صورت گرفت بطوری که حتی به یک دست فروش هم اجازه بساط کردن داده نشد.
توکلی ادامه داد: با توجه به این که فروشنده های معلوم الحالی دیده می شوند که به فروش لوازم مسروقه مشغولند شهرداری منطقه 19 هماهنگی هایی با نیروی انتظامی انجام داده تا این دسته از افراد را شناسایی و در دراز مدت نسبت به جمع آوری و جلوگیری از فعالیت آن ها اقدام شود.
شهردار منطقه 19 در خاتمه یادآور شد: در حال پیگیری و هماهنگی با نهادهای مسئول و اخذ مجوزهای لازم از دادسرا، نیروی انتظامی و سایر مقامات هستیم تا در آینده بساط این بازار به صورت کامل برچیده شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/281149/جمعه-بازار-خلازیر-تعطیل-شد
بستن   چاپ