آریا بانو
«واکسن» به خانه ها رسید
چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 18:09:11
آریا بانو - مهر / برنامه ترکیبی «واکسن» از ساعت 20 امشب چهارشنبه 21 اسفند روی آنتن شبکه دو می‌رود.
برنامه ترکیبی «واکسن» با محوریت شیوع بیماری کرونا و با اجرای علی میرمیرانی از امشب روی آنتن شبکه دو می‌رود.
برنامه «واکسن» به تهیه‌کنندگی حسین خسروی و طراحی، کارگردانی و اجرای علی میرمیرانی با نگاهی آموزشی و طنز در راستای آگاهی بخشی در خصوص بیماری کرونا و اتفاقات و شایعات پیرامون این مسئله اجتماعی هر شب ساعت 20 از شبکه دو روی آنتن می‌رود.
این برنامه با حضور هنرمندان، مجریان و چهره‌های مردمی و شناخته شده کشور به بررسی رویکردها و چالش‌های مربوط به معضل شیوع کرونا در کشور پرداخته و در قالب آیتم‌هایی با رگه‌های طنز با بازی مهسا ایرانیان و امید پرتوی‌نژاد به بررسی منطقی مواجهه مردم با این بیماری می‌پردازد.
آسیب‌شناسی، کمبودها، شایعات، نحوه پیشگیری و رعایت نکات مؤثر و مفید در مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله محورهای این برنامه است که در 30 قسمت و در قالب بخش‌های گفتگو محور، استندآپ کمدی و نمایش تولید شده است.
از جمله عوامل این برنامه می‌توان به علی میرمیرانی طراح و کارگردان، حسین خسروی تهیه‌کننده، عاطفه نوذری دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، صفورا نظری نویسنده، مهسا ایرانیان و امید پرتوی نژاد بازیگر، حمید گرشاسبی مدیر صحنه، احمد عسکریان زاده، مریم محققی، محمدجعفر وحدانی تصویربردارن، سید حسن رکابیان: صدابردار، عمار باستانفرد کارگردان تلویزیونی، زهرا علیمردانی دستیار تهیه، منوچهر کبیری، مهدیه پاپی گریم، محمد منتظری نورپرداز، اسعد زارعی دستیار صدا، هانیه لک عکاس، می‌توان اشاره کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/280140/«واکسن»-به-خانه-ها-رسید
بستن   چاپ