آریا بانو
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور کرونا را شکست داد
چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 13:34:46
آریا بانو - فارس / رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در دوران نقاهت هم پیگیر مباحث مربوط به مدیریت بحران هستم البته برای مبارزه با کرونا وزارت بهداشت متولی است.
اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه کرونا گرفته بودم گفت: بنده دو هفته در قرنطینه بودم و در حال حاضر نیز دوره نقاهت را سپری می‌کنم.
وی یادآور شد: در دوران نقاهت مباحث مربوط به مدیریت بحران هم در حال پیگیری هستم البته برای مبارزه با کرونا وزارت بهداشت متولی است و وزارت کشور نیز مسائل اجتماعی، سیاسی و امنیتی آن را پیگیری می‌کند و در انجام وظایف مدیریت بحران وقفه‌ای پیش نیامده، معاونین و جانشین بنده هم در سازمان مدیریت بحران کشور فعالیت خود را انجام می‌دهند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور یادآور شد: استانداران نیز مرتباً مباحث مربوط به تأمین مایحتاج استان و قرنطینه را مورد بررسی قرار می‌دهند و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در راستای تأمین مایحتاج بیمارستان‌ها کمک می‌کند.
نجار خاطرنشان کرد: آنچه حائز اهمیت است مبارزه با بیماری کرونا در شرایط فعلی است و همه مسؤولین با هماهنگی که دارند قطعا می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم و بنده هم در ابتدا عنوان کرده‌ام که بیماری آنفلوآنزا دارم ولی روند پیگیری درمان مشخص کرد که به بیماری کرونا مبتلا شده‌ام و در حال حاضر هم بهبودی لازم را به دست آورده‌ام و دوره نقاهت را سپری می‌کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/280018/رئیس-سازمان-مدیریت-بحران-کشور-کرونا-را-شکست-داد
بستن   چاپ