آریا بانو
تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از آموزش و پرورش
سه شنبه 20 اسفند 1398 - 11:13:35
زنان خبر
آریا بانو - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جهت تحقق دولت الکترونیک خبر داد.

به گزارش بانو نیوز ، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت : اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در راستای تحقق بخشی به اهداف دولت الکترونیک تلاش های ارزنده ای را صورت داد که مورد تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت قرار گرفت .
بهارلو با تاکید بر تسریع در انجام امور و صرفه جویی در وقت و هزینه ، تصریح کرد: توجه به اهداف دولت الکترونیک علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ، شفافیت و قانون مندی را نیز با خود به همراه دارد که بسیار قابل توجه می باشد .
این مقام مسئول سرعت عمل و دسترسی به منابع مختلف را از دیگر ویژگی های اهداف دولت الکترونیک دانست و افزود: در جهان پرسرعت و دیجیتالی امروز دیگر روش های سنتی پاسخگو نیست و باید در مسیر توسعه اهداف دولت الکترونیک حرکت کرد.
گفتنی است در متن تقدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران آمده است : در راستای پیشبر و راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و در جهت تحقق دولت الکترونیک و اهداف ترسیمی دولت تدبیر و امید در سال 98 که مزین به شعار رونق تولید است ، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مصدر خدمات ارزشمندی گردیده است که بدینوسیله از تلاش های ارزشمند شما تقدیر می گردد.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/279417/تقدیر-سامانه-تدارکات-الکترونیکی-دولت-از-آموزش-و-پرورش
بستن   چاپ