آریا بانو
مدل لباس سلبریتی ها در مراسم اسکار 2020
چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 16:56:17
آریا بانو - زیبامون / مراسم اسکار، یکی از اصلی ترین مراسم های جهانی در حوزه سینما هست که هر سال برگزار میشه و طی این مراسم، جایزه اسکار به برگزیدگان صنعت سینما اهدا میشه! مراسم اسکار، یکی از شاخص ترین مراسم های اهدا جوایز در دنیاست که 92 امین دوره از این مراسم، در تاریخ 9 فوریه 2020 برگزار شد و برگزیدگان این مراسم هم معرفی شدند.
مدل لباس سلبریتی ها در مراسم اسکار، یکی از جنجالی ترین و پرطرفدارترین موضوعاتی هست که تقریبا تمام افراد به اون علاقه مند بوده و تمایل دارند تا بهترین و زشت ترین مدل لباس هایی که در این مراسم جهانی مورد استفاده قرار می گیره رو ببینید و مورد بررسی قرار دهند.
انتخاب لباس برای حضور در مراسم فرش قرمز اسکار، یکی از موارد فوق العاده ریسک پذیر هست اما شرکت کنندگان در مراسم اسکار 2020، جرات و ریسک خیلی زیادی داشتند و میشه گفت سلبریتی ها در این مراسم، با لباس هایی با زرق و برق هالیوودی در تمام اشکال به چشم می خورد و همین موضوع باعث شد تا سایت های مختلف به بررسی بهترین و بدترین لباس های مراسم اسکار 2020 بپردازند!
هزینه مراسم اسکار 2020 چقدر بود؟
از انجایی که این مراسم جز بزرگترین مراسم ها در دنیاست، طبیعتا مخارج و هزینه های خیلی زیادی رو به همراه داره! مهمانانی که در این مراسم حضور دارند، تقریبا چیزی در حدود 10 میلیون دلار رو به استایل، لباس و جواهرات خود اختصاص می دهند! با این حساب میشه گفت که مراسم اسکار، مراسمی کاملا گران هست. گفته می شود هزینه مراسم اسکار 2020 چیزی در حدود 44 میلیون دلار هزینه داشته است!

http://www.banounews.ir/fa/News/277126/مدل-لباس-سلبریتی-ها-در-مراسم-اسکار-2020
بستن   چاپ