آریا بانو
چرا نخبگان و سیاستمداران کره‌شمالی طلا تزریق می‌کنند؟
شنبه 10 اسفند 1398 - 15:17:52
آریا بانو - تابناک با تو /رهبر کره شمالی کیم‌جونگ‌اون و نخبگانش برای پیشگیری از سرطان، زوال عقل و چاقی به خود طلا تزریق می‌کنند. دانشمندان برجسته کره شمالی نوع جدیدی از داروهای براق را راه ساخته اند و ادعا می‌کنند از هر نوع داروی موجود در جهان غربی بهتر است و این استاندارد طلایی جدید از مراقبت‌های بهداشتی، فقط در دسترس کسانی خواهد بود که برگزیدگان پایتخت پیونگ یانگ به شمار می‌روند.
بر اساس گزارش‌های محلی، رهبر کره شمالی امیدوار است این داروها را به غرب صادر کند، به گونه ای که بسته‌های دارو با دستورالعمل‌های انگلیسی، چینی و روسی ارائه می‌شود. به گفته روزنامه رسمی این کشور پیونگ‌یانگ تایمز، یکی از این داروها نانو طلای پلی ساکارید Nano-Gold Polysaccharide نام دارد که توسط شرکت بازرگانی کره موهیانگ تولید شده‌ است.
توسعه دهندگان می‌گویند: این ماده در درمان و پیشگیری از کبد چرب، هپاتیت، سیروز کبدی، دیابت، بی‌خوابی، بیماری‌های سرطانی، آرتریت روماتوئید (روماتیسم مفصلی)، فشار خون بالا، پیری و زوال عقل، اعتیاد به الکل، مواد مخدر و عوارض شیمیایی مؤثر است. آنها می‌افزایند: این تزریق، مبتلایان به بیماری‌های مزمن، چاقی و فرتوت شدن بدن را نیز درمان می‌کند و استفاده از این تزریق برای همه توصیه می‌شود زیرا بدن را از خستگی نجات می‌دهد و به احیای آن کمک می‌کند!

http://www.banounews.ir/fa/News/274943/چرا-نخبگان-و-سیاستمداران-کره‌شمالی-طلا-تزریق-می‌کنند؟
بستن   چاپ