آریا بانو
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس: تلاش برای تحقق اهداف سازمانی و کسب رضایت جامعه هدف ضروریست
شنبه 10 اسفند 1398 - 11:04:28
وزارت رفاه
آریا بانو - ​ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به در نظر گرفتن 2 هدف، تحقق اهداف سازمانی و کسب رضایت جامعه هدف؛ عنوان کرد:​ کارگر، کارفرما، بیکار، تعاونگر، کار آفرین و همکار​ جامعه هدف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی​ هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ، سهراب مختاری در جلسه شورای اداری استانی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی فارس که با حضور مدیران، روسای ستادی، روسای ادارات شهرستان ها و تمامی پرسنل اداره کل و شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان برگزار شد، عنوان کرد: انجام کار قانونی توام با احترام با هدف تحقق رضایت جامعه هدف اساس کار ما است و تلاش شده که به این سمت برویم وباید این رفتار را در سازمان نهادینه کنیم .
مختاری در رابطه با میزان موفقیت در این زمینه گفت: برای تحقق اهداف سازمانی باید تلاش کرد که عملکرد شهرستان ها از نظر کمی وکیفی را بالا برد .
وی گفت: همانطور که نسبت به گذشته وضعیت ما بهتر شده است؛ باید شهرستان هایی که عملکرد ضعیف داشته اند با استفاده از تجربه ادارات موفق تر، مسئولیت پذیری بیشتر، پاسخگویی مناسب و به موقع و تعلق سازمانی روز افزون انتظارات اداره کل را محقق و با گوش فرا دادن به نصایح و راهنمایی های حرفه ای روسای ستادی اداره کل این عملکرد را افزایش دهند .
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در خصوص میز خدمت روسای ادارات نیز گفت: روسای ادارات شهرستان روزهای یکشنبه در میز خدمت اداره حضور داشته باشند و همچنین معاونین اداره کل هم هر کدام یک روز در هفته را به میز خدمت اختصاص بدهند .
مختاری در خصوص ارزیابی اختصاصی و عمومی بیان کرد: ادارات تا پایان سال عقب ماندگی ها را جبران و تمامی همکاران ستادی واجرایی ضمن خود ارزیابی در خصوص ضعف و قوت های خود در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد یا انتقاد می توانند مراتب را به روش های مختلف به مدیرکل اعلام نمایند .
وی تعامل با جامعه هدف و مدیران شهرستانی و تلاش در این راستا را دو اصل مهم برای تحقق اهداف سازمانی و رضایت جامعه هدف بیان کرد .
در پایان این جلسه مدیران اداره کل و روسای ستادی اخرین وضعیت ادارات مربوطه را به تفکیک شهرستان ها بیان کردند و مقرر شد روسای شهرستان ها برنامه خود را تا پایان سال و برای سال اینده اعلام کنند و همچنین مدیران ستادی نیز ضمن بررسی نسبت به هدایت ادارات شهرستانی اقدام نمایند .

http://www.banounews.ir/fa/News/274772/مدیر-کل-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-فارس--تلاش-برای-تحقق-اهداف-سازمانی-و-کسب-رضایت-جامعه-هدف-ضروریست
بستن   چاپ