آریا بانو
وظیفه خطیر گمرک در حوزه مبارزه با مواد مخدر
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 11:45:58
آریا بانو - معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از مرکز آموزش و عملیات سگ‌های موادیاب گمرک جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار ناصر اصلانی در این بازدید ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و اثربخشی آن در حوزه مبارزه با مواد مخدر، روانگردان و پیش‌سازها، سازمان گمرک ج.ا.ایران را از جمله دستگاه‌های مهم و دارای وظایف حساس و خطیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر خواند و گفت: برای ماموریت‌های ابلاغی، دست‌اندرکاران امر در سازمان مذکور باید با اهداف از پیش تعیین شده و برنامه‌ریزی‌های مدون به سمت اهداف کلان در امر مبارزه باموادمخدر گام بردارند.
وی از مبادی گمرکی به عنوان دروازه‌های مجاز کشور نام برد و افزود: با آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای به ماموران ادارات کل گمرک و استفاده از اکیپ تیم‌های سگ موادیاب، این مبادی به خوبی کنترل و از هر گونه ورود موادمخدر به داخل کشور جلوگیری خواهد شد.
اصلانی در پایان از مرکز و فضای ایجاد شده برای آموزش سگ‌های موادیاب به صورت میدانی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ همچنین در این بازدید مدیر مرکز آموزش و عملیات سگ‌های موادیاب گمرک، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در امر آموزش، بازرسی، دستگیری و کشف بیش از 1100 کیلوگرم موادمخدر در مبادی ورودی کشور ارائه کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/274110/وظیفه-خطیر-گمرک-در-حوزه-مبارزه-با-مواد-مخدر
بستن   چاپ