آریا بانو
مازیار ناظمی : امیدوارم جایگاه و صندلی خانم ها بیشتر شود
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 9:56:53 PM
آریا بانو-بازی تیم های ملی ایران و کامبوج جدا از زدن 14 گل از سوی تیم ملی ، به واسطه اولین حضور رسمی زنان در ورزشگاه یک روز تاریخی در فوتبال ایران شد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
بعد از حضور خانم ها در بازی تیم های ملی ایران و کامبوج ، نسبت به این موضوع برای سه بازی آینده تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 بحث های رسانه ای زیادی به وجود آمد. مازیار ناظمی مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که قرار است حضور زنان در ورزشگاه ادامه داشته باشد. او در این رابطه گفت:
” حضور خانم ها در ورزشگاه یکی از کارهای بسیار مهم بوده که انجام شده است. ما قطعا می خواهیم این کار تداوم داشته باشد و از تمام کسانی که به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کمک کردند که این اتفاق بیفتد تشکر می کنیم.”
او افزود:
” این حق شهروندی بانوان است که در بازی با کامبوج با حفظ حدود فرهنگی و شرعی به ورزشگاه آمدند. درست است که 14 گل زدیم اما مهمترین موضوع حضور خانم ها در ورزشگاه بود.”
مازیار ناظمی همچنین گفت:
” ما در بازی های آینده هم میهمان خانم ها هستیم.” او همچنین درباره اینکه آیا سهمیه بیشتری از ورزشگاه در اختیار خانم ها قرار می گیرد افزود:” با توافقاتی که انجام می شود امیدواریم که این صندلی ها و جایگاه ها برای خانم ها بیشتر شود.”

http://www.banounews.ir/fa/News/273988/مازیار-ناظمی---امیدوارم-جایگاه-و-صندلی-خانم-ها-بیشتر-شود
بستن   چاپ