آریا بانو
ویدیویی از طبیعت زیبا و جاذبه های آرژانتین
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 19:46:18
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

کارناوال / همه سرزمین‌های آمریکای جنوبی، از طبیعت زیبایی برخوردارند و کشور آرژانتین نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ با تماشای ویدیویی از طبیعت آرژانتین می‌توانید به این مهم پی ببرید و مروری داشته باشید بر زیبایی های آرژانتین. در ادامه متن تعدادی از جاذبه های آرژانتین را نیز به شما معرفی می‌کنیم تا در حین تماشای ویدیو، تعدادی از جاذبه‌های پیش روی‌تان را بشناسید.
یخچال طبیعی پریتو مورنو | Perito Moreno Glacier: این یخچال طبیعی در پارک ملی لوس گلاسیارس (Los Glaciares National Park) قرار دارد و یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری منطقه پاتاگونیای آرژانتین به حساب می‌آید. این مکان یکی از مناطق عمده جذب گردشگر در پاتاگونیای آرژانتین است. این یخچال طبیعی 250 کیلومترمربع مساحت و 30 کیلومتر درازا دارد و یکی از 48 یخچال منطقه یخی پاتاگونیای جنوبی به حساب می‌آید که در رشته کوه آند قرار دارد.
کوه آکونکاگوا | Aconcagua: این کوه زیبا در مرز آرژانتین و شیلی واقع شده است و با 6960.8 متر ارتفاع، به عنوان بلندترین قله خارج از آسیا شناخته می‌شود.
پارک ملی ایگوآزو | Parque Nacional Iguazú: این پارک ملی که 677 کیلومتر مربع مساحت دارد از سال 1934 در استان میسیونسِ (Misiones Province) آرژانتین تاسیس شده است. پارک ملی ایگوآزو به خاطر آبشارهای فراوان و گونه‌های مختلف پرندگان ساکن در آن، شهرت جهانی دارد و همچنین بد نیست بدانید، این پارک در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.
رود ایگواسو | Iguazu River: این رود زیبا در آمریکای جنوبی و در دو کشور برزیل و آرژانتین جریان دارد و طولش به 1,320 کیلومتر می‌رسد. سرچشمه این رود از کوه‌های سیرا دو مار (Serra do Mar) است و در انتها، به رودخانه پارانا (Paraná River) می‌پیوندد.
برای تماشای ویدیوهای طبیعت HD بیشتر در کارناوال، بر روی لینک کلیک کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/273943/ویدیویی-از-طبیعت-زیبا-و-جاذبه-های-آرژانتین
بستن   چاپ