آریا بانو
پس از 41 سال؛ صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی به روزرسانی شد
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 18:06:46
آریا بانو - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از به روز رسانی صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد.

به گزارش ایسنا، نشست اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه به ریاست "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد.
در این نشست، صورت‌های مالی سال 1397 سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزران، روستاییان و عشایر با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، مدیران عامل صندوق‌های مذکور و نمایندگان سازمان حسابرسی بررسی شد.
در این نشست بندهای گزارش حسابرسی صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بررسی و اعضای هیات امنا ضمن تصویب، تکالیفی در راستای حذف بندهای مذکور در سنوات آتی، صورت‌های مالی آن صندوق‌ها را مصوب کرد.
شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: با توجه به وعده داده شده امروز شاهدیم که صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به روز رسانی شده است. همچنین امیدواریم سایر صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بتوانند به سرعت صورتهای مالی خود را در بازه زمانی تعیین شده به هیات امنا ارائه دهند.
گفتنی است بررسی صورت‌های مالی صندوق های بیمه‌ای و بازنشستگی در برخی از موارد با تاخیر انجام می شد اما با توجه به تاکیدات و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روز رسانی صورتهای مالی صندوق های تابعه این وزارتخانه در دستور کار هیات امنا قرار گرفت.
بر همین اساس سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی کشور موفق شد برای نخستین بار و پس از 41 سال صورت‌های مالی خود را به روز رسانی کند. این در حالی است که صورتهای مالی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز به روز رسانی شده و صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نیز مکلف به ارسال صورت‌های مالی معوق خود به هیات امنا جهت تصویب و بروز رسانی آن ظرف سه ماه آینده شدهاند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه سطوح دستمزدی سال 1399 صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر نیزبررسی و به تصویب اعضای هیات امنا رسید.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/273325/پس-از-41-سال؛-صورت‌های-مالی-سازمان-تامین-اجتماعی-به-روزرسانی-شد
بستن   چاپ