آریا بانو
بهترین سریال‌هایی که در سال 2020 به پایان می‌رسند
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 12:11:57 PM
آریا بانو-

خیلی از کسانی که دوست دارند سریال‌های تلویزیونی را تماشا کنند، ابتدا به وضعیت پخش آن توجه می‌کنند. اگر سریال مورد علاقه‌ی آن‌ها هنوز در ابتدای راه باشد، شاید برای مدتی طولانی تماشاکردن آن را فراموش کنند. چراکه احساس می‌کنند از تماشای سریال هیچ لذتی نمی‌برند و البته که ممکن است در فواصل طولانی میان هر فصل، بخش عمده‌ای از داستان آن‌ها را فراموش کنند.

سال 2020 که در ابتدای یک دهه‌ی میلادی قرار دارد، زمان مناسبی برای پایان بسیاری از سریال‌های تلویزیونی است. شبکه‌ها می‌توانند با پایان‌دادن به سریال‌هایشان، بیننده‌ها را برای محصولات جدیدتر آماده کنند. اتفاقی که بخشی از آن در سال 2019 رخ داد و سریال‌هایی مانند «آقای روبات»، «گاتهام»، «تئوری بیگ بنگ» و «بازی تاج و تخت» پس از سال‌ها انتشار، به پایان رسیدند.

آیا شما عضو گروهی از بینندگان سریال‌های تلویزیونی هستید که تا زمانی که از پایان یک سریال مطمئن نمی‌شوند، به سراغ تماشای آن نمی‌روند؟ پس نیم‌نگاهی به این لیست هیجان‌انگیز داشته باشید.

سریال «امپراطوری» (Empire)

لوسیوس پدر خانواده‌ای است که سال‌ها برای شکل‌دادن به آن جنگیده است. او پس از روزهایی دشوار که از دوران کودکی‌اش آغاز شده و حالا به میانسالی رسیده، موفق شده است یک مجموعه‌ی بسیار قدرتمند در حوزه موسیقی تاسیس کنند. با این حال پزشکان به او اطلاع می‌دهند که بیماری خطرناکی دارد. بنابراین زندگی لوسیوس در خطر است. سه فرزند او آماده می‌شوند تا برای جانشینی پدرشان انتخاب شوند. اما رقابت میان آن‌ها پس از آزادی همسر سابق لوسیوس از زندان پیچیده‌تر می‌شود. چراکه او ادعای مالکیت نیمی از دارایی‌های لوسیوس را مطرح می‌کند.

پخش ششمین و آخرین فصل این سریال در سال 2019 از شبکه‌ی فاکس آغاز شد و در سال 2020 به پایان می‌رسد.

سریال «فراطبیعی» (Supernatural)

این سریال که از سال 2005 در حال پخش است، پس از 15 فصل به پایان می‌رسد. شبکه سی‌دبیلو اخیرا اعلام کرد سریال «فراطبیعی» از 300 اپیزود هم عبور کرده و یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این شبکه است.

داستان سریال «فراطبیعی» برادرانِ وینچستر و چالش‌های آن را به تصویر می‌کشد. سم و دین آمریکا را زیر پا می‌گذارند تا به تحقیق و مبارزه با اتفاقات فراطبیعی و سایر حوادث باورنکردنی بپردازند. شاید جالب باشد که بدانید بسیاری از داستان‌های سریال بر اساس افسانه‌های محلی آمریکا و موجودات اساطیری ساخته شده است.

سریال «خانواده‌ی مدرن» (Modern Family)

به نظر می‌رسید سریال محبوب شبکه ای‌بی‌سی در سال 2019 به پایان می‌رسد. اما مدیران این شبکه اعلام کردند هواداران می‌توانند یک فصل دیگر از تماشای «خانواده‌ی مدرن» لذت ببرند. بنابراین سریال در سال 2020 و پس از یازده به ایستگاه پایانی می‌رسد. سریال «خانواده‌ی مدرن» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های فعلی جهان است و در کشورهایی مانند کویت، فرانسه و هلند هم پخش می‌شود.

«خانواده‌ی مدرن» زندگی سه خانواده‎ی ثروتمند و نزدیک به یکدیگر در جامعه‌ی امروزی ایالات متحده را به تصویر می‌کشد و از آن جا که کمدی جذابی دارد، مورد استقبال قرار گرفته است.

سریال «سیزده دلیل برای اینکه» (13 Reasons Why)

یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های سرویس اینترنتی نتفلیکس هم پس از انتقاد شدید منتقدان و ناامیدی مطلق هواداران، در سال 2020 به پایان می‌رسد. نخستین فصل این سریال در سال 2017 منتشر شد و نه تنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفت بلکه موفق شد هواداران بسیاری پیدا کند. «سیزده دلیل برای اینکه» براساس کتابی به همین نام ساخته شده و آن‌قدر محبوب شد که برای فصل دوم و سوم هم تمدید شد.

با این حال فصل چهارم پرونده‌ی این سریال را می‌بندد. داستان «سیزده دلیل برای اینکه» درباره‌ی دختر نوجوانی به نام هانا بیکر است که پیش از خودکشی‌اش، 13 نوار کاست را ضبط می‌کند. او در هرکدام از آن‌ها یکی از دلایل خودش برای خودکشی را شرح می‌دهد. یکی از همکلاسی‌های او، نوارها را پیدا می‌کند و تلاش می‌کند تا علت اصلی مرگ هانا را کشف کند.

سریال «کماندار» (Arrow)

شبکه سی‌دابیلو یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ها برای مخاطبان نوجوان است. در چنین شرایطی، سریال «کماندار» محبوب‌ترین سریال این شبکه لقب می‌گیرد که البته در سال 2020 به پایان رسید. این سریال در طول هشت فصلی که منتشر شد، به شدت مورد استقبال قرار گرفت و برای سال‌ها، یکی از محبوب‌ترین سریال‌هایی بود که به شکلی غیرقانونی دانلود می‌شوند.

تمرکز سریال «کماندار» بر روی شخصیت اولیور کویین است؛ مردی ثروتمند که برای آزادی شهرش از جرم و جنایت‌های خلافکاران، تلاش می‌کند.

سریال «100 نفر» (The 100)

باز هم شبکه‌ی قدرتمند سی‌دابیلو و باز هم یک سریال دیگر که پایانش را جشن می‌گیرد. سریال «100 نفر» در فصل هفتم و پس از انتشار صدمین اپیزود خاتمه پیدا می‌کند. این سریال محبوب یکی از قدیمی‌ترین سریال‌هایی است که در سال 2020 به پایان می‌رسد.

97 سال پس از جنگی هسته‌ای که زمین را نابود کرده است، انسان‌هایی که تمدن خود را به ایستگاه‌های فضایی منتقل کرده‌اند با کمبود ظرفیت مواجه می‌شوند. از آن‌جایی که نرخ رشد جمعیت انسان‌ها دوباره بالا رفته است، نگرانی‌های برای کیفیت زندگی مطرح می‌شود. بنابراین صد زندانی جوان به زمین تبعید می‌شوند تا شرایط را برای بازگشت انسان‌ها بررسی کنند.

سریال «وایکینگ‌ها» (The Vikings)

اگرچه شبکه هیستوری شانس زیادی برای رقابت با بسیاری از شبکه‌های مشهور ندارد اما سریال «وایکنیگ‌ها» یکی از بهترین سریال‌های این شبکه بود که در سال 2020 به پایان رسید. این سریال در پایان فصل پنجم، به میانگین پایین‌تر تعداد تماشاگر از ابتدای انتشارش رسید. بنابراین فصل ششم به عنوان آخرین فصل سریال «وایکینگ‌ها» در اوایل سال 2020 به پایان رسید.

راگنار لاثبروک (یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی) وایکینگی کشاورز است. او برای نخستین پیشنهاد می‌دهد تا وایکینگ‌ها به انگلستان حمله کنند.



http://www.banounews.ir/fa/News/272639/بهترین-سریال‌هایی-که-در-سال-2020-به-پایان-می‌رسند
بستن   چاپ