آریا بانو
هشدار بارش در استان‌ های لرستان، تهران و البرز
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 16:58:24
آریا بانو - ایرنا / مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: بارش‌ها در استان‌های لرستان، تهران و البرز از شدت بیشتری برخوردار است، لذا به مردم این استان توصیه می‌شود مراقبت بیشتری داشته باشند.
" سیف الله آقا بیگی" روز (یکشنبه) افزود: براساس آخرین پایش‌های صورت گرفته، توده‌های بارشی در استان‌های ذکر شده شدت بیشتری خواهند داشت.
وی ادامه داد: علاوه بر استان‌های لرستان، تهران و البرز بارش در استان‌های چهار محال و بختیاری و خوزستان هم شدید خواهد بود که ضروری است اقدام‌های گسترده‌تری نسبت به مدیریت سیلاب در این استان‌ها اعمال شود.
آقابیگی گفت: بر این اساس ضروری است تیم‌های عملیاتی در این استان‌ها علاوه بر فراهم سازی مقدمات لازم مراقبت های بیشتری به عمل آورند.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت منابع آب ایران با اشاره به ورود جبهه بارشی از عصر فردا دوشنبه به کشور خواستار توجه بیشتر مردم و سازمان به این موضوع شد.
به گزارش ایرنا، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی از عصر فردا دوشنبه در تعداد زیادی از استان‌های واقع در جنوب غرب، غرب و مرکز کشور و نیز شمال غرب بارش‌های شدید همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/272335/هشدار-بارش-در-استان‌-های-لرستان،-تهران-و-البرز
بستن   چاپ