آریا بانو
ابتکار: مردم برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند
جمعه 2 اسفند 1398 - 11:08:49
آریا بانو - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می توانند برای آینده خودشان تصمیم بگیرند.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می توانند برای آینده خودشان تصمیم بگیرند.
وی افزود: هر چند دلخوری هایی وجود دارد اما با شرکت در انتخابات مردم می توانند برای سرنوشت خودشان با رای دادند تصمیم بگیرند و می‌توانند سلیقه خودشان را تاثیر دهند و این برای کشور ما بسیار اهمیت دارد.
وی ادامه داد: کشور ما از سلایق و تنوع دیدگاه‌های فرهنگی و سیاسی برخوردار است و خیلی مهم است که با این تنوع در انتخابات حضور داشته باشند.
ابتکار گفت: کسانی که به نوعی به شرایط اعتراض دارند اگر پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند و اگر سلایق خودشان را اعمال نکنند یقینا به نفع طرف مقابل و یا حتی به نفع دشمنان ایران تمام شود دشمنان ایران هم به هر نحوی به دنبال این هستند که مشارکت مردم کاهش پیدا کند و مردم نسبت به شرایط بی تفاوت شوند و امیدواریم مردم همانطور که در هر دوره ای با حساسیت و دقت نظر حضور پیدا کردند و مشارکت خود را کاهش ندادند و مسئولیت پذیری خودشان را با وجود همه آلام و ناراحتی ها اعلام کردند و هوشیاری خودشان را نسبت به آن چیزی که برای ایران و سرنوشت ایران یکپارچگی و امنیت و آرامش ایران اهمیت دارد را انجام دادند، ان‌شاءالله در این مورد هم همینطور خواهد بود.
در ادامه داد ابتکار گفت: امیدواریم مردم تهران هم همانطور که در انتخابات دیگر هم نشان دادند که سلایق متنوع دارند باز هم بیایند و اثر بخشی کار خودشان را این بار هم نشان دهند و پای صندوق‌های رأی نمایندگانی که مجلس آینده را تامین می کنند مجلسی که برای صلح امنیت و آینده مردم و انعکاسی از تنوع سلایق و دیدگاه‌ها و تنوع گرایش‌های سیاسی باشد انتخاب کنند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/271402/ابتکار--مردم-برای-سرنوشت-خود-تصمیم-بگیرند
بستن   چاپ