آریا بانو
ابتکار: دشمنان بدنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند
جمعه 2 اسفند 1398 - 11:05:25
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ایرنا گفت: دشمنان ایران به هر نحوی بدنبال این هستند که مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد و مردم نسبت به شرایط بی‌تفاوت شوند.

معصومه ابتکار روز جمعه با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند، هر چند دلخوری هایی وجود دارد اما با شرکت در انتخابات مردم می توانند سلیقه خود را معرفی کنند و این برای کشور ما بسیار اهمیت دارد.
وی ادامه داد: کشور از سلایق و تنوع دیدگاه های فرهنگی و سیاسی برخوردار است و خیلی مهم است که با این تنوع در انتخابات حضور داشته باشند.
معاون رئیس جمهوری با یادآوری این که کسانی که به نوعی به شرایط اعتراض دارند اگر پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند و اگر سلایق خود را اعمال نکنند یقینا این موضوع به نفع طرف مقابل یا حتی به نفع دشمنان ایران تمام شود، تاکید کرد: دشمنان ایران به هر نحوی به دنبال این هستند که مشارکت مردم کاهش پیدا کند و مردم نسبت به شرایط بی تفاوت شوند.
ابتکار خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم همانطور که در هر دوره ای با حساسیت و دقت نظر حضور پیدا کردند و مشارکت خود را کاهش ندادند و مسئولیت پذیری خود را با وجود همه آلام و ناراحتی ها اعلام کردند و هوشیاری خود را نسبت به آن چیزی که برای ایران و سرنوشت ایران یکپارچگی و امنیت و آرامش ایران اهمیت دارد را انجام دادند، انشالله در این مورد هم همینطور خواهد بود.
وی در مورد مشارکت مردم پایتخت هم ابراز امیدواری کرد: مردم تهران هم همانطور که در انتخابات دیگر نشان دادند که سلایق متنوع دارند، امیدواریم باز هم بیایند و اثر بخشی کار خود را این بار هم نشان دهند و پای صندوق های رأی نمایندگانی که مجلس آینده را تامین می کنند و مجلسی که برای صلح امنیت و آینده مردم و انعکاسی از تنوع سلایق و دیدگاه ها و تنوع گرایش های سیاسی باشد، را انتخاب کنند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.
9294 ** 1071
برچسب‌ها
حسینیه جماران معصومه ابتکار انتخابات مجلس شورای اسلامی
پروندهٔ خبری
گام ششم، روز انتخابات

http://www.banounews.ir/fa/News/271401/ابتکار--دشمنان-بدنبال-کاهش-مشارکت-مردم-در-انتخابات-هستند
بستن   چاپ