آریا بانو
بیوگرافی کوتاه از «مهرداد صدیقیان» به بهانه تولدش
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 14:02:59
آریا بانو - بیوگرافی کوتاه از «مهرداد صدیقیان» به بهانه تولدش 2
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6081056
٥٣٦
٠
فیلم نیوز / همچون بسیاری از هم سن و سالانش بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و چه کسی بهتر از خسرو شکیبایی که اولین بازی در فیلم جدی‌ات را کنار او باشی و از او یاد بگیری و سپس با تلاش و کوشش از بازی در نقش‌های کوتاه به امروز برسی که خبرنگاران و تماشاگران ازت به عنوان بازیگری پولساز یاد کنند.
مهرداد صدیقیان متولد 30 بهمن 1367 از نوجوانی کار خود به عنوان بازیگر آغاز کرد و خیلی زود مورد توجه کارگردانان شناخته شده قرار گرفت و پس از همکاری با کیومرث پوراحمد و مرحوم خسرو شکیبایی به یکی از انتخاب‌های اصلی کارگردنان برای بازی در نقش جوان اول‌های فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها تبدیل شد.
با آغاز دهه نود پیشنهاد بازی در سریال‌های تلویزیونی را هم پذیرفت و با «سقوط یک فرشته» توانست مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گیرد و جای پای خود را به عنوان بازیگر جوان و آینده دار سینما و تلویزیون سفت کرد و سپس با کارگردانانی همچون داوود میرباقری، بهنام بهزادی، سیروس مقدم همکاری کرد تا اینکه در سال 95 و برای بازی در «ماجرای نیمروز» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بازیگری از جشنواره فجر شد.
اما سال 96 برای این بازیگر با فروش چشمگیر فیلم مهدویان آغاز شد و سپس با موفقیت فیلم «مادر قلب اتمی» ادامه پیدا کرد و با اکران «زرد» سال خوش یمن او به پایان رسید تا نام مهرداد صدیقیان به عنوان یکی از بازیگران پولساز سینمای ایران مطرح شود.
امسال «ایده اصلی» با بازی او به نمایش درآمد و در آن پشت لامبورگینی می‌نشست تا رویای عشق ماشین بودنش را به واقعیت تبدیل کند.
مهرداد صدیقیان امسال منتظر است تا «طلا» در نوروز اکران شود. او سال گذشته در فیلم پرویز شهبازی جلوی دوربین رفت و بازی‌اش در این فیلم مورد توجه قرار گرفت.
پرتره از شهاب جعفرنژاد به بهانه تولد این بازیگر

http://www.banounews.ir/fa/News/270784/بیوگرافی-کوتاه-از-«مهرداد-صدیقیان»-به-بهانه-تولدش
بستن   چاپ