آریا بانو
آغاز چهارمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با رای مردم
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 11:04:46
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران - همزمان با 29 بهمن روز ملی کارآفرینی، چهارمین دور انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر با رای مردم و جوامع محلی آغاز شد.

طرح انتخاب زنان برتر کارآفرین با رای مردمی از اسفند 1397 با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد.
نتیجه این انتخاب در سه دوره پیشین یعنی اردیبهشت، شهریور و دی ماه 1398 معرفی 60 بانوی کارآفرین روستاها و شهرهای کشور بوده که در همین سایت اطلاع رسانی شده است.
به گزارش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدت زمان رای دهی در دور چهارم از تاریخ 29 بهمن ماه به مدت 20 روز، اعلام شده است و از آنجایی که افراد جدید پس از خروج افراد برگزیده دوره های قبل به فهرست اضافه شده اند، به منظور رعایت عدالت در احتساب آراء (میان کسانی که از دوره های قبل دارای رای هستند و افراد جدید الورود که فاقد رای هستند) در 10 روز اول، فقط رای دهی به افراد جدید امکان پذیر است و در 10 روز دوم، امکان رای دهی برای تمام اسامی کارآفرینان حاضر در سامانه وجود دارد.
پایان رای دهی روز 19 اسفند خواهد بود و علاقمندان می توانند از میان 110 کارآفرین معرفی شده در سامانه حداکثر به 10 نفر رای بدهند.
علاقمندان به رای دهی در این دوره، می توانند وارد سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده شوند و روی منوی انتخاب زنان کارآفرین برتر کلیک کنند. ضمن این که می توانند برای انتخاب و پیدا کردن نام فرد مورد نظر خود روی گزینه "رای می دهم" کلیک و سپس از طریق قسمت جستجو در بالای صفحه اقدام به انتخاب کنند و بعد از باز شدن قسمت اطلاعات شخص مورد نظر، ابتدا کد امنیتی را در کادر مشخص شده وارد کرده، سپس روی گزینه "رای می دهم" کلیک کنند.
رای دهندگان در 10 روز نخست این دوره فقط می توانند به گزینه های جدید که با رنگ سفید مشخص شده اند، رای دهند. پس از پایان یافتن ده روز اول، رای دهی به تمامی 110 نفر امکان پذیر است.
علاقمندان برای شرکت در دور چهارم این انتخاب مردمی می توانند وارد لینک vote.women.gov.ir شوند.
برچسب‌ها
رونق تولید معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کارآفرینی

http://www.banounews.ir/fa/News/270628/آغاز-چهارمین-دور-انتخاب-زنان-کارآفرین-برتر-با-رای-مردم
بستن   چاپ