آریا بانو
نماینده مجلس: حضور زنان در عرصه‌های گوناگون پس از انقلاب پررنگ شد
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 10:48:08
زنان خبر
آریا بانو - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت زنان در حوزه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی از رشد و بالندگی چشمگیری برخوردار بوده و زنان توانستند در پست‌های مدیریتی و حتی وزارتی نقش های موثری ایفا کنند.

به گزارش بانو نیوز ، محسن علیجانی زمانی در گفت و گو با بانو نیوز اظهار داشت: حضور پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، علمی و سایر حوزه ها از دستاوردهای ارزشمند و مورد توجه پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.
وی به نقش بی‌بدیل زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان با حمایت و پشتیبانی از مردان آنها را راهی جبهه‌ها کرده و امروز هم با تشویق آنها برای مبارزه با استکبار و دفاع از حرم ایفای نقش می‌کنند.
علیجانی زمانی افزود: حضور زنان ایران در عرصه تولید، اشتغال و کار آفرینی نیز فعالیت‌های گسترده و چشمگیری داشتند و توانستند در این حوزه‌ها موفقیت‌های فراوانی را نصیب خود کنند.
وی عنوان کرد: نگاه به زنان در دوران گذشته کالایی و جنسیتی بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان از هویت باارزش و انسانی برخوردار شده و ماهیت حقیقی خود را شناختند.
در ادامه بخوانید:
زنان نباید ظرفیت پنهان این انتخابات باشند
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/270420/نماینده-مجلس--حضور-زنان-در-عرصه‌های-گوناگون-پس-از-انقلاب-پررنگ-شد
بستن   چاپ