آریا بانو
خودکشی نافرجام جوان 37 ساله در بوشهر
سه شنبه 29 بهمن 1398 - 00:09:17
آریا بانو - ایرنا / معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: جوان 37 ساله‌ای که حین اقدام به خودکشی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته بود با اقدام به موقع ماموران وظیفه شناس پلیس نجات یافت.
سرهنگ حمید رضا خضری تنگستانی دوشنبه‌شب در این رابطه افزود: اوایل شب 23 بهمن 98 جوانی 37 ساله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و در حالی که گریه می‌کرد با صدای لرزان اعلام داشت به دلیل داشتن اختلاف با همسرش به وسیله طنابی که به گردن خود بسته قصد خودکشی دارد و بلافاصله تلفن را قطع می‌کند.
وی تصریح کرد: باتوجه به حساسیت موضوع، سریعا ماموران پلیس وارد عمل شده و موضوع را پیگیری کردند.
خضری تنگستانی ادامه داد: در این راستا یکی از کارشناسان متخصص روان‌شناسی پلیس، با شماره تلفن همراه وی تماس و با مهارت خاصی علاوه بر مشاوره و تفهیم عواقب خودکشی از وی تقاضا می کند که طناب را از گردن خود بردارد اما مخاطب از این کار امتنا می‌کند.
وی ادامه داد: ماموران و کارشناسان پلیس به جهت رسیدن عوامل انتظامی به منزل این فرد، به مدت 20 دقیقه اقدام به صحبت و همدردی با وی کرده تا از وقوع چنین حادثه دلخراش و جبران ناپذیری جلوگیری کنند.
خضری تنگستانی ادامه داد: ماموران ضمن برقراری تماس مجدد با این فرد، با شیوه و شگرد خاصی شماره تلفن همسر و آدرس منزلش را می‌گیرند و با تماس و متقاعد نمودن همسر وی جهت مراجعه آنی به منزل این فرد، آدرس دقیق را گرفته و سریع به گشت خودرویی ابلاغ کردند تا در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شوند.
وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سایر یگان‌های امدادی از قبیل اورژانس، اورژانس اجتماعی 123 و آتش نشانی نیز در محل حاضر شدند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بوشهرگفت: پس از حضور عوامل و یگان‌های امدادی در صحنه، قفل ورودی درب منزل تخریب و با حضور به موقع در حالی که لحظاتی به عمر وی باقی نمانده بود فرد مورد نظر نجات پیدا کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/269499/خودکشی-نافرجام-جوان-37-ساله-در-بوشهر
بستن   چاپ