آریا بانو
آیفون تصویری هوشمند یا دزدگیر؟
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 12:24:57
آریا بانو - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، آیفون تصویری هوشمند رینگ (Ring)به آیفون تصویری گفته می شود که قابلیت ارسال فیلم به پلیس را دارد این وسیله کاربردی به کاهش سرقت و گرفتن مجرمان توسط پلیس کمک می کند.
شرکت رینگ (Ring) یک شرکت امنیت خانه و خانه هوشمند است که به آمازون تعلق دارد. رینگ طیف وسیعی از محصولات امنیت خانگی و البته آیفون تصویری هوشمند تولید می کند که دارای دوربین های ردیابی است. دفتر مرکزی کمپانی مذکور در سانتا مونیکای کالیفرنیا قرار دارد.
یکی از قابلیت های جالب توجه رینگ که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده ارسال ویدیو به سازمان های اجرای قانون است که در صورت درخواست این سازمان ها صورت می گیرد.
قابل ذکر است، کمپانی رینگ در سال 2013 با عنوان Doorbot توسط جیمی سیمینوف تاسیس شد.
امروزه با پیشرفت علم و فناوری اطلاعات، زندگی برای بشر بسیار ساده و راحت شده و با وجود وسایل هوشمند در خانه افراد از خانه هوشمند بهره مند شده اند.
وجود لوازم خانگی اعم از تلویزیون ، یخچال و فریزر ، جارو برقی ، ماشین ظرف شویی ، ماشین لباس شویی و حتی آیفون تصویری که همگی هوشمند شده اند و کنترل زندگی را به دست گرفته اند و زندگی را برای کاربران خود لذت بخش کرده اند.
اخیرا آیفون های تصویری هوشمند به بازار لوازم خانگی پا گذاشته اند که برای مکان هایی مانند طلا فروشی، دفتر کار، ساختمان های مسکونی، مطب مناسب هستند.
آیفون تصویری رینگ این امکان را به کاربران خود می دهد که کاربر با خیال راحت خانه خود را ترک کند و ترس از سرقت نداشته باشد. آیفون های تصویری جدید و پیشرفته تری نیز وجود دارند که با وجود اپلیکیشن هایی که برای آن ها ساخته شده امکان کنترل از راه دور را به کاربران خود می دهند.
از دیگر امکانات آن ها می توان به ضبط صدا و تصویر و ویدیو، امکان دیدن تصویر دوربین های مداربسته روی مانیتور آیفون به تعداد نامحدود، ضبط پیغام صوتی یا تصویری هر مراجعه کننده و ذخیره پیغام برای مالک، امکان فعال یا غیر فعال کردن زنگ آیفون، قابلیت انتقال صدا و تصویر تماس آیفون تصویری به موبایل از طریق اینترنت اشاره کرد.
برای مثال کاربری برای گذراندن تعطیلات قصد سفر دارد که با وجود این آیفون های تصویری هوشمند و نصب اپلیکیشن آن فقط با استفاده از گوشی هوشمند خود می تواند از راه دور خانه خود را کنترل کند و بدون نگرانی از سفر خود لذت ببرد. همین موضوع باعث جذب کاربران بسیار زیادی به لوازم خانگی هوشمند شده که آیفون تصویری یکی از آن ها است.
انتهای پیام/

http://www.banounews.ir/fa/News/269184/آیفون-تصویری-هوشمند-یا-دزدگیر؟
بستن   چاپ