آریا بانو
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:
در مدیریت درست منابع مشکل داریم
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 18:47:19
آریا بانو - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در کشور کمبود منابع نداریم اما در مدیریت درست منابع مشکل داریم و این موضوع اذیت کننده است.

«محمدمهدی تندگویان» امروز یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: ملت ایران 41 سال است که با مقاومت ایستاده است و در حالی وارد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده که در جنگ اقتصادی امروز دشمن بسیار سخت‌تر از جنگ تحمیلی است.
وی گفت: در این شرایط علاوه بر جنگ اقتصادی دشمن بزرگترین سردار ایرانی و یک فرمانده بین المللی را به بدترین وضع ممکن به شهادت می‌رساند و در این خصوص کوچکترین عذرخواهی هم نمی‌کند.
معاون ورزش و جوانان ادامه داد: در این جنگ بزرگ هر کدام از ما سهمی داریم و هر نوع هدر دادن منابع کشور در هر نهاد و وزارتخانه‌ای به معنی کمک به دشمن است و باید صرفه‌جویی به صورت جدی مورد توجه همه‌ باشد.
تندگویان با تاکید بر اینکه در کشور کمبود منابع نداریم اما در مدیریت درست منابع مشکل داریم و این موضوع اذیت کننده است، گفت: لازم است در نشست‌ها، برنامه‌ها و همایش‌ها به صرفه‌جویی هم فکر کنیم.
وی گفت: در ستاد ساماندهی امور جوانان 30 دستگاه درگیر است و برای مقابله با معضلات جامعه فکر کنیم که این مشکلات تا در خانه‌ی همه‌ی ما آمده است و هر کدام از ما باید وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهیم و علاوه بر افراد همه‌ی دستگاه‌ها هم باید دغدغه‌مندانه به این موضوعات ورود کنند.
معاون وزیر ورزش و جوانان مهمترین مشکل جوانان را نداشتن مهارت عنوان کرد و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این زمینه آن گونه که باید نقش خود را ایفا نکرده‌اند.
وی از اجرای طرح سرباز ماهر در استان‌ها به کمک جهاددانشگاهی و دیگر برنامه‌های متنوع وزارت‌ ورزش و جوانان را برای حل این معضل خبر داد و گفت: استان ایلام در زمینه‌ی IT از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف استعدادهای بالقوه‌ی استان در اینر زمینه بالفعل و موجب تحرک در بخش اقتصاد و اشتغال شود.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مدیران باید به جوانان اعتماد کنند، گفت: جوانان با یک توجه ساده بسیاری از باورهای آنها تغییر می کند و باید بی اعتمادی به جوانان پایان یابد و در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و انتصابات به آنها میدان داد.
تندگویان با ابراز رضایت از انتخاب مشاوران جوان برای دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: با مدیران جوان می‌توانیم در کشور موفق‌تر باشیم و خوشبختانه اکثریت مجامع تشکل‌های جوانان در استان خانم هستند و رئیس مجمع نیز از بانوان است که نشان دهنده نوعی بلوغ فکری در استان ایلام است.
به گزارش ایسنا، در این نشست بازارچه مجازی محصولات سمن ها رونمایی شد، که معاون وزیر ورزش و جوانان از آن به عنوان یک فرصت جدید برای تمام سمن‌های کشور یاد کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/268976/در-مدیریت-درست-منابع-مشکل-داریم
بستن   چاپ