آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد: توسعه کسب و کار با افزایش مهارت و کیفیت باید سرلوحه جامعه کار و تولید قرار گیرد
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 16:49:31
وزارت رفاه
آریا بانو - توسعه تشکل ها قطعا از ضروریات جامعه کار و تولید است که این اداره در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در جشن بزرگ کارگری شهرستان ابرکوه نیاز کشور را توسعه کسب و کار دانست و افزود: در شرایطی که با تحریم های ظالمانه کشور آمریکا مواجه هستیم ضرورتا باید به توان داخلی اتکای بیشتری داشته باشیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به اینکه توسعه کسب وکار با افزایش مهارت و کیفیت باید سرلوحه جامعه کار و تولید استان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: جامعه کار و تولید استان باید همت به خرج داده و توانمندی های خود را نشان دهد.
وی با اشاره به گام دوم انقلاب تصریح کرد: در این سند راهبردی کشور تاکید بر افزایش مهارت ها یکی از ضروریات برشمرده شده است. کارها باید با خرد جمعی، روحیه تعاونگری و با همت انجام شود. توسعه تشکل ها قطعا از ضروریات جامعه کار و تولید است که این اداره در دستور کار خود قرار داده است.
ریاحی با تاکید بر این که صنعت پویا و تولید با کیفیت مرهون تعامل بین کارگران و کارفرمایان است، گفت: امروز با نگاه کارآفرینانه در سطح دنیا و کشورمان شغل های جدید برای ما محقق می شود. مطرح شده که 30 درصد از مشاغل ظرف ده سال آینده از بین خواهند رفت و شغل هایی جدید جایگزین می شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد وظیفه کارآفرینان و جامعه کار و تولید را ایجاد تعامل مناسب در زمینه های علمی و مهارتی دانست و تصریح کرد: باید دانش های جدید را به همشهریانمان انتقال دهیم و نگاه مهارتی به مشاغل داشته باشیم.


`آریا



http://www.banounews.ir/fa/News/268931/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-یزد--توسعه-کسب-و-کار-با-افزایش-مهارت-و-کیفیت-باید-سرلوحه-جامعه-کار-و-تولید-قرار-گیرد
بستن   چاپ