آریا بانو
رئیس ستاد انتخابات استان همدان:
حضور حداکثری در انتخابات موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 07:25:16
آریا بانو - همدان - رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود، گفت: انتخابات اسفند ماه از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی آزادبخت ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمنان با استفاده از نیرنگ و حیله‌های مختلف دنبال دلسرد کردن مردم هستند و ما باید با فعالیت‌های مثبت و مؤثر مردم را امیدوار کنیم، گفت: 250 شبکه فارسی زبان دنبال کم رونق کردن انتخابات در ایران هستند بنابراین تک تک ما در زمینه فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور مسئولیت داریم و باید با هر شکل مردم را به شرکت در انتخابات دلگرم کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تاکید بر اینکه انتخابات اسفند ماه از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که در 4 دهه گذشته هیچ گاه تا این اندازه رو در رو با دشمنان این ملت درگیر نبودیم، افزود: باید تنور انتخابات را گرم کرده و با مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمنان این نظام و ملت را در تمامی صحنه‌ها وادار به عقب نشینی کرد.
وی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا ( س) و روز زن و با اشاره به اینکه ارزش‌ها و شاخص‌های اسلامی که به فراموشی سپرده شد با شکل گیری جمهوری اسلامی دوباره زنده شدند، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر معنوی و هویتی بوده و یکی از این دستاوردها زنده کردن جایگاه، نام و یاد حضرت زهرا ( س) است.
آزادبخت با بیان اینکه حضرت زهرا ( س) الگوی بسیار خوب و شاخصی است که می‌تواند دنیا و آخرت انسان‌ها را آباد کند، افزود: بعد از صدر اسلام جایگاه زن به فراموشی سپرده شد و کشورهای منطقه به عنوان کالا به زن نگاه می‌کردند اما انقلاب اسلامی که ریشه در اسلام ناب دارد این جایگاه را به بانوان برگرداند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: زنان در مبارزه با طاغوت همدوش با مردان به جهاد پرداختند و در این استان شیر زنانی همچون مرحومه مرضیه دباغ با وجود زندانی و شکنجه شدن توسط ساواک از آرمان امام و انقلاب دست بر نداشتند.
وی با بیان اینکه مردان جهادی از دامن زنان به پا خواستند و زنان عفیف و پاکدامن توانستند مردانی تربیت کنند که انقلاب را به پیروزی برسانند، گفت: 6 هزار و 450 شهیده در جنگ تحمیلی داشتیم که برخی از این بانوان در خط مقدم به شهادت رسیدند.
آزادبخت اضافه کرد: فعالیت‌های اجتماعی بانوان مرحله دوم کار آنها است چرا که جهاد اصلی زنان تربیت فرزندان صالح است.

http://www.banounews.ir/fa/News/268282/حضور-حداکثری-در-انتخابات-موجب-عقب‌نشینی-دشمن-می‌شود
بستن   چاپ