آریا بانو
محتوای حمایت‌شده
در یک ساعت چروک​های چهره​تان را محو کنید
شنبه 26 بهمن 1398 - 10:28:18
آریا بانو - داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست. در طبیعت گیاهان دارویی، دانه‌های روغنی و میوه‌های متنوعی وجود دارد که تاثیر خواص درمانی و شفابخش آن‌ها در درمان و پیشگیری آشکار شده است.
برترین‌ها: باگذشت ایام گرد پیری بر صورت ما می‌نشیند و ما را پیرتر و چهره‌ی ما را خسته‌تر نشان می‌دهد. خوشبختانه در عصری زندگی می‌کنیم که با پیشرفت تکنولوژی و روش‌های درمان، امکان ایجاد تغییرات مثبت در پوست فراهم شده است تا ما بتوانیم تا حدی گرد و غبار پیری را از صورت خودمان بشوییم. مثل‌اینکه تکنولوژی خیلی مضر نیست ...!
جهت مشاوره رایگان و بهرمندی از 30 درصد تخفیف کلیک کنید.


مهم‌ترین روش‌های جوان‌سازی عبارت‌اند از انواع لیزرها، تکنولوژی RF فرکشنال 3 بعدی، پلاسماتراپی با دستگاه پلکسر پلاس (پلاسماجت)، میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ، هایفوتراپی، لیفت با نخ یا thread lifting، بوتاکس و انواع فیلرها.
1- لیزر CO2 فرکشنال: یکی از مؤثرترین روش‌های بازسازی پوست صورت و رفع چین‌وچروک‌های آن لیزر CO2 فرکشنال است. در این تکنولوژی پوست به‌صورت نقاط نزدیک به هم و به شکل کاملاً دقیق و کنترل‌شده تخریب می‌شود (نقاط بسیار ریز و میکروسکوپی) نتیجه آن خواهد بود که سلول‌های مجاور و سیستم ترمیم فعال می‌شود تا نقاط تخریب‌شده را بازسازی نماید و حاصل آن ساخته‌شدن تعداد بسیار زیادی سلول جدید، کلاژن، الاستین و دیگر عناصر ضروری پوست خواهد شد.


`آریا


مزایا: اثربخشی فوق‌العاده
معایب: درد بسیار زیاد و دوره نقاهت طولانی – احتمال بروز لک
2- تکنولوژی RF فرکشنال 3 بعدی: در این روش که یکی از ایمن‌ترین و مؤثرترین روش‌های جوان‌سازی است با استفاده از امواج الکتریکی در محدوده رادیو فرکانس منجر به ایجاد التهاب متوسط در پوست می‌شود و آن‌هم به‌نوبه خود منجر به تحریک سلول‌سازی و ساخت کلاژن و الاستین می‌شود. سفتی طبیعی پوست نتیجه‌ی بسیار مطلوب این روش است.
مزایا: حداقل عوارض جانبی- سیر تغییرات طبیعی
معایب: دفعات تکرار جلسات (حداقل 3 جلسه)
3- پلکسر پلاس (پلاسماجت): یکی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی است که به‌تازگی جای خود را در عرصه پزشکی زیبایی و جوان‌سازی بازکرده است در این روش تخریب بافت بدون تولید حرارت و سوختگی و با ظرافت بسیار زیادی انجام می‌شود و نتیجه آن جمع شدن و کشیده شدن پوست خواهد بود. بهترین مواردی که مناسب انجام پلکسر پلاس هستند کسانی هستند که پوست شل در نواحی پلک‌های بالا و پایین، جلوی گوش، کنار چشم (پنجه کلاغی) و حتی کل پوست ناحیه صورت در صورت شلی زیاد که در سنین بالا اتفاق می‌افتد می‌باشد.


`آریا



`آریا


همین حالا با ما تماس بگیرید و از تخفیف 50 درصد پکسر پلاس بهرمند شوید.
021-44334939
021-44078187
مزایا: اثربخشی فوق‌العاده، مقرون‌به‌صرفه بودن نسبت به جراحی


`آریا


معایب: درد متوسط هنگام انجام کار (که البته بی‌حسی انجام می‌شود)
4- هایفوتراپی: این روش که با استفاده از امواج مافوق صوت متمرکزشده (HIFU) انجام می‌شود. استاندارد طلائی کشیدن پوست یا لیفتینگ غیر جراحی است و در این روش پوست در دو سطح 3 و 4 و 5 میلی‌متر و در برخی از نواحی 1 میلی‌متری مورد تهاجم و تخریب نقطه‌ای (فرکشنال) قرار می‌گیرد؛ و طی 4 تا 6 ماه یک کشیدگی طبیعی بدون هیچ‌گونه عوارض جانبی بر روی فرد حاصل می‌کند.
مزایا: غیرتهاجمی بودن و اثربخشی فوق‌العاده
معایب: هزینه‌ی نسبتاً بالا
5- لیفت با نخ (thread lifting) در مواردی که افتادگی پوست شدید است و یا فرد فرصت انجام اعمال طبیعی یا فیزیولوژیک که زمان‌بر هستند را ندارد، بهترین انتخاب انجام لیفت با نخ‌های استاندارد هست. در این روش با بهره‌گیری از نخ‌های خاص که در آن مخروط‌ها و گره‌هایی تعبیه شده است وارد پوست شده و پوست را در جهت موردنظر لیفت می‌دهد. این نخ‌ها به‌تدریج جذب می‌شوند و زمان ماندگاری آن‌ها حدود دو سال است.


`آریا


مزایا: اثربخشی فوری و فوق‌العاده
معایب: قیمت بالا


`آریا


6- بوتاکس: یکی از مرسوم‌ترین روش‌های رفع چین و چروک مؤثره در بخش فوقانی صورت استفاده از اثر درمانی بوتاکس است. در این روش عضلات نواحی که دچار انقباض شدید هستند و منجر به چین‌وچروک نامطلوب پوست می‌شوند با استفاده از بوتاکس دچار فلج موقت (حدود 4-6 ماهه) می‌شوند و نتیجه آن صاف شدن چین‌وچروک‌های نواحی موردنظر خواهد بود.


`آریا



`آریا


جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.
payambaranlaserclinic@


`آریا


7- فیلر: تزریق انواع فیلر‌ها (ژل) در نواحی از پوست که دچار از دست دادن بافت چربی شده است یکی از کار‌هایی است که به‌عنوان درمان تکمیلی و نیز درمان مستقل برای حجم دهی و کم کردن عمق چین‌ها استفاده می‌شود.


`آریا


8- میکرونیدلینگ: روشی مکانیکی است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف که با سرعت زیادتر تا عمق حداکثر 2 میلی‌متر وارد پوست می‌شود و منجر به ایجاد زخم‌های بسیار ظریف و میکروسکوپی می‌شود و پوست را وادار به سلول‌سازی و ترمیم و نیز تحریک کلاژن سازی می‌کند. این کار معمولاً به همراه مزوتراپی جهت رفع لک، روشن‌تر شدن پوست، کاهش سایز منافذ و نیز سفت شدن پوست انجام می‌شود. دوره نقاهت این عمل تقریباً 3.4 روز است که به‌صورت قرمزی که به‌تدریج رفع می‌شود می‌باشد.


`آریا


جهت مشاوره رایگان و بهرمندی از 30 درصد تخفیف کلیک کنید.



`آریا


جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.
payambaranlaserclinic@


`آریا


همین حالا با ما تماس بگیرید.
021-44334939
021-44078187


`آریا


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید.
cafesalamat.com


`آریا


بیمارستان پیامبران، طبقه ی اول، دپارتمان سلامت و بهبود سبک زندگی

http://www.banounews.ir/fa/News/267975/در-یک-ساعت-چروک​های-چهره​تان-را-محو-کنید
بستن   چاپ