آریا بانو
طناز طباطبایی: باورم نمی‌شد در جشنواره امسال دیده شوم
شنبه 26 بهمن 1398 - 00:16:21
آریا بانو - طناز طباطبایی: باورم نمی‌شد در جشنواره امسال دیده شوم
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6068409
k ٥.٥
٠
آپارات / طناز طباطبایی، بازیگر سینما و برنده سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «شنای پروانه» در گفت و گوی تلفنی با برنامه «کافه آپارات» مهمان این برنامه شد.
او ابتدا در گفت و گو با همایون اسعدیان گفت: هر دو نقش های من در فیلم های «خورشید» و « شنای پروانه» کوتاه بودند. امسال تنها سالی بود که واقعا و قلبا به مورد توجه واقع شدن خیلی فکر نمی کردم. اینقدر هر دو فیلمنامه را به خاطر حرفی که می زد و به خاطر فیلمنامه های درجه یک و کارگردان های درجه یکی که داشتند، محمد کارت که استعداد فوق العاده ای در کارگردانی دارد و آقای مجیدی که جای خود را دارند و بی نهایت خوشحالم از اینکه با او کار کرده ام. علت اصلی اینها بود من اصلا خودم باورم هم نمی شد که بخواهد دیده شود. اما «شنای پروانه» به دلیل اینکه حضور کمی دارد اما موثر است به دلیل سکانس پایانی. در واقع باید فیلم را بکشد تا ته و این سوال همچنان در ذهن مخاطب ایجاد شود و ادامه پیدا کند تا انتهای فیلم.
او در ادامه با بیان اینکه نقشم در«شنای پروانه» به این دلایلی که گفتم به نظرم چالش برانگیزتربود، افزود:برایم مهم تر بود که آیا این تاثیرگذاری تا انتهای فیلم برای تماشاچی خواهد بود که خداراشکر جواب داد.
این بازیگر در ادامه گفت: فیلم «خورشید» آقای مجیدی فیلمنامه درجه یکی داشت. به هر حال باز این فرصت و چالش را برای من در بازیگری خودم ایجاد کرد که تنها زن بازیگر فیلم که از چهره ها استفاده شد بودم. این شکل از دیوانگی در فیلمی که راجع به بچه ها است و اینکه همه اینها بیرون نزند و سرجای خودش درست قرار بگیرد و جنس بازی درست باشد. این خیلی برای من چالش برانگیز بود و خیلی خوشحالم که در این فیلم کار کردم و مهم تر از همه ،علاوه بر حضور خود آقای مجیدی که اصلا برایم باعث افتخار بود، این بچه ها بودند. شمیلا اینقدر دختر باشعور و فهیمی است واقعا عجیب است. او یک ستاره است هم در بازیگری که لحظات بازیگری درخشانی در این فیلم ایجاد کرده است به نظرم و هم جنس صحبت کردن او.باورم نمی شد که این دختر اینقدر زیبا حرف بزند.خواهشی که دارم این است که توجه مردم را جلب کنیم به سمت کمک هایی که به هر طریقی می شود به سوی کودکان کار روانه کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/267909/طناز-طباطبایی--باورم-نمی‌شد-در-جشنواره-امسال-دیده-شوم
بستن   چاپ