آریا بانو
استاندار بوشهر:
بانوان نشان دادند در عرصه مدیریت ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند
یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:48:58 AM
ایسنا - زنان
آریا بانو - ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: بانوان مدیر نشان داده اند که در عرصه مدیریت ظرفیت های بسیار خوبی دارند.

در ادامه سفر استاندار بوشهر به شهرستان دشتستان برای افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت دهه فجر، مرکز شبانه روزی بستر درمان شهر تنگ ارم در زمینی به مساحت 640 متر مربع با 45 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، زمین احداث این مرکز درمانی توسط یک خیر بنام حسن رضایی اهل تنگ ارم اهدا شده است.
ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز در زمینی به مساحت 1240 متر مربع و با اعتبار 54 میلیارد ریال افتتاح شد.
استاندار بوشهر در این مراسم با اشاره به افتتاح 5 طرح درمانی در دشتستان به مناسبت دهه فجر گفت: مدیر بانوی شبکه بهداشت دشتستان عملکرد خوبی داشته و بانوان مدیر نشان دادند در عرصه مدیریت ظرفیت های بسیار خوبی دارند.
وی با اشاره به افزایش 100 درصد تخت بیمارستانی در استان بیان کرد: در حوزه درمان استان بوشهر کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده است.
همچنین در روستای نظر آقا یک واحد مسکونی به نمایندگی از 182 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و طرح بهسازی کانال نظر آقا که بخشی از طرح آبیاری دشت دالکی است به طول 23 کیلومتر با اعتبار 120 میلیارد ریال افتتاح شد.
هدف از اجرای این طرح رفع مشکلات کم آبی در مواقع بحرانی و توزیع عادلانه آب در کل باغات تحت پوشش است.
تعداد نخیلات تحت پوشش کانال دشت دالکی یک میلیون و 356 هزار اصله نخل است.
کانال نظر آقا که به نمایندگی از کل کانال دشت دالکی افتتاح شد 120 هزار اصله نخل تحت پوشش دارد و قرار بود در مدت یک سال افتتاح شود اما با همت مسئولان و پیمانکار پروژه این طرح در مدت 6 ماه تکمیل شد.
در ادامه 5 پروژه عمران شهری در شهر سعدآباد شامل ساختمان اداری شهرداری، احداث جزایر ترافیکی میدان امام خمینی (ره)، جدول گذاری بلوار شهدا، احداث کانال دفع آب های سطحی و زیرسازی جدول گذاری و پیاده روسازی با اعتبار 3 میلیارد تومان افتتاح شد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/265582/بانوان-نشان-دادند-در-عرصه-مدیریت-ظرفیت‌های-بسیار-خوبی-دارند
بستن   چاپ