آریا بانو
15 مدل ساعت ست عروس و داماد و نکاتی که باید بدانید
جمعه 18 بهمن 1398 - 10:18:54
آریا بانو - 15 مدل ساعت ست عروس و داماد و نکاتی که باید بدانید 15
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6047063
٢٩٦
٠
ستاره / این روز‌ها عروس و داماد‌ها ترجیح می‌دهند که برای خرید عروسیشان ساعت ست، انتخاب کنند تا خاطرات خوب روزها‌ی اول زندگیشان را تداعی کند و نشانه‌ای از سلیقه نزدیک آنها باشد. زوج‌های جوان می‌توانند با توجه به مکانی که می‌خواهند از ساعت استفاده کنند، مدل‌های اسپرت یا فانتزی و مجلسی را خریداری کنند. در اینجا مهم‌ترین نکات برای خرید ساعت عروس و داماد را به همراه مدل‌های جدید ساعت برای شما آورده‌ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.
نکات مهم برای انتخاب و خرید ساعت ست عروس و داماد
قبل از اقدام به خرید بهتر است میزان بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید ساعت هزینه کنید را مشخص نمایید.
به این نکته توجه کنید که آیا مایل به خرید ساعت برند و اورجینال هستید یا مدل‌های فیک و کپی؟
ساعت‌های برند دارای نمایندگی‌های معتبر در شهر‌های بزرگ هستند و شما می‌توانید به راحتی مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین ساعت‌های برند شناسنامه دارند و به سادگی قابل تشخیص هستند.
نکته دیگری که در ساعت‌های برند باید به آن توجه کنید، این است که نام برند و لوگوی شرکت سازنده روی صفحه و پشت آن حکاکی شده است.
از دیگر ویژگی‌های ساعت‌های برند، مقاومت آن‌ها در برابر آب است. در صورتی که مایل به داشتن چنین ساعتی هستید، حتما قبل از خرید از این ویژگی اطمینان حاصل کنید.
در هنگام خرید ساعت‌های برند به یاد داشته باشید که ضمانت نامه را از فروشنده دریافت کنید.
برای خرید مناسب‌ترین ساعت باید به دست‌هایتان توجه کنید. در صورتی که دست‌های ظریفی دارید، بهتر است از مدل قاب‌های گرد، بیضی و مستطیلی کوچک و با بند‌های نازک استفاده کنید. اما در صورتی که دست‌های کشیده و درشتی دارید ساعت‌هایی با بند پهن و قاب مربعی و دایره‌ای بزرگ را انتخاب کنید.
در صورتی که پوست شما حساس است، بهتر است به جنس بند ساعت توجه کنید. بند‌های ساعت را معمولا از چرم، پلاستیک، نقره، استیل و طلا می‌سازند.
محبوب‌ترین رنگ‌های ساعت بین زوج‌های جوان عبارتند از: نقره‌ای، طلایی، سرمه‌ای، مشکی، قهوه‌ای و رز گلد.

http://www.banounews.ir/fa/News/264132/15-مدل-ساعت-ست-عروس-و-داماد-و-نکاتی-که-باید-بدانید
بستن   چاپ