آریا بانو
گاف های توئیتی یک وزیر
پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 09:14:26
آریا بانو - گاف های توئیتی یک وزیر
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6044187
k ٢.٣
١
خراسان / وزیر ارتباطات یکی از فعالان توئیتر و اینستاگرام است و بسیاری از نظرات و خبرهایش را در شبکه های اجتماعی با مردم در میان می گذارد اما به نظر می رسد چندی است این اظهارنظرها و سورپرایزها نه تنها مورد استقبال قرار نمی گیرند که تاثیر منفی هم دارند.
در حالی که قرار است در روزهای آینده شاهد پرتاب ماهواره ظفر به فضا باشیم که یک دستاورد و اتفاق بزرگ ملی محسوب می شود، وزیر جوان تصویری از لباس فضانوردی را منتشر کرد که جنجال های فراوانی هم به همراه داشت.


`آریا


البته جهرمی در واکنش به شوخی ها و جنجال های این توئیت در مراسم گردهمایی فناوران فضایی گفت: «عکس امروز از لباس فضانوردی، تصویری از یک رویا بود. رویای قدم‌زدن بر ماه!» اما این تنها توئیت بحث برانگیز وزیر ارتباطات نبود. چندی پیش جهرمی در توئیتی وعده یک سورپرایز بزرگ داد که باعث گمانه زنی های مختلفی در بین کاربران شبکه های اجتماعی شد. برخی پیش بینی رفع فیلتر تلگرام را داشتند، برخی از رایگان شدن پهنای باند سایت های داخلی می گفتند و البته برخی احتمال پرتاب ماهواره را می دادند اما در نهایت هیچ کدام از این ها نبود و سورپرایز وزیر رونمایی سرویس پست با پهپاد بود که از بدو اعلام هم با حاشیه همراه شد که مهم ترینش مجوز نداشتن استفاده از این پهپادها بود. اما مسئله انتخاب اسم برای این پهپاد هم به لطف آذری جهرمی با حواشی همراه بود، او در توئیت دیگری از کاربران خواست برای پهپاد پست پلاس اسم پیشنهاد کنند و هر اسمی که بیشترین لایک را گرفت برای این پهپاد انتخاب شود اما بیشتر جواب ها به این توئیت طنز یا توهین آمیز بود و در نهایت اسم «پپه» با 8900 لایک برگزیده شد! که در نهایت برای پهپاد نام سجاد که پیشنهاد کننده پپه بود برای این پهپاد انتخاب شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/263747/گاف-های-توئیتی-یک-وزیر
بستن   چاپ