آریا بانو
پیرو توافقات مسئولان بیمارستان کیش و پژوهشگاه رویان:
هفتمین دوره گردشگری آموزش در جزیره کیش برگزار می شود
شنبه 12 بهمن 1398 - 06:54:47
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - پژوهشگاه رویان پس از توافق با بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، بخشی از هفتمین دوره گردشگری آموزش را در راستای راه اندازی تورهای آموزشی سوم و چهارم اسفند در جزیره کیش برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هفته گذشته مسئولان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و مرکز تحقیقاتی رویان طی جلسه ای در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری در بیمارستان کیش، اجرای طرح های ویژه گردشگری آموزشی در جزیره با مشارکت این مرکز و همچنین برگزاری کنگره بین المللی در حوزه خاورمیانه به توافق رسیدند.
بر اساس این گزارش، در راستای اجرای موضوعات مطرح شده دراین توافقنامه، از جمله برپایی تورهای آموزشی ، این پژوهشگاه نسبت به برگزاری هفتمین دوره گردشگری آموزش در کیش اقدام کرده است.
این دوره آموزشی سوم اسفند با موضوع دست ورزی ژن با استفاده از ابزارهای مهندسی ژنتیک و چهارم اسفند با موضوع بیوانفورماتیک مهندسی ژنتیک میزبان برگزار می شود.
متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09347697095 تماس بگیرند.
گفتنی است این دوره ویژه رشته های علوم پایه و پزشکی در تمامی مقاطع تحصیلی بوده که ظرفیت ورود همراه برای شرکت کنندگان حداکثر 2 نفر است و همراه داشتن لپ تاپ برای شرکت کنندگان الزامی است.

http://www.banounews.ir/fa/News/261296/هفتمین-دوره-گردشگری-آموزش-در-جزیره-کیش-برگزار-می-شود
بستن   چاپ