آریا بانو
بیانیه جامعه زنان انقلاب اسلامی در مورد انتخابات پیش رو
شنبه 5 بهمن 1398 - 15:50:34
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران - جامعه زنان انقلاب اسلامی در بیانیه ای، تنها راه نجات کشور از بحران‌های داخلی و خارجی را پیروی از نظر اکثریت مردم و برگزاری یک انتخابات واقعی دانست.

در بخشی از این بیانیه که به تازگی انتشار یافته، تصریح شده که مردم و آن‌دسته از جریانات سیاسی که به‌دنبال استیفای حقوق ملت هستند در تجربیات چهل ساله‌ اخیر نشان داده‌اند چنانچه حضورشان به رسمیت شناخته شود، انتخابات را فرصتی می‌دانند تا خواسته‌های خود را از طریق مشارکت در فرآیند این همه‌پرسی مطالبه کنند.
در بیانیه جامعه زنان انقلاب اسلامی آمده است:‌ براین اساس، جامعه زنان انقلاب اسلامی نیز در انتخاباتی که صاحبنظران و کنشگران جامعه با هر گرایش فکری، دینی، قومی، زبانی، سیاسی و اقتصادی بتوانند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی کنند و آزادانه نظرات و برنامه‌های خود را به اطلاع رأی‌دهندگان برسانند، مشارکت خواهد کرد.
جامعه زنان انقلاب اسلامی در این بیانیه تصریح کرده است:‌ تنها راه نجات فرودستان و نیز حذف‌شدگان از فشارهای اقتصادی و اجتماعی و همچنین تنها راه نجات کشور از بحران‌های داخلی و خارجی، پیروی از نظر اکثریت مردم و برگزاری یک انتخابات واقعی است.
در این بیانیه، انسجام فراگیر، حاصل انتخابات آزاد، سالم و عادلانه عنوان و تصریح شده که تنها قدرت، قدرت مردم است که خواهد توانست زیاده‌خواهی‌های قدرت سلطه‌گر بین‌المللی را متوقف کند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود.
برچسب‌ها
مجلس شورای اسلامی حقوق زنان انتخابات مجلس شورای اسلامی

http://www.banounews.ir/fa/News/258266/بیانیه-جامعه-زنان-انقلاب-اسلامی-در-مورد-انتخابات-پیش-رو
بستن   چاپ