آریا بانو
بازیگران برگزیده جشنواره فجر؛ «سعادت آباد» سیمرغ را به مهناز افشار تقدیم کرد
جمعه 4 بهمن 1398 - 23:43:12
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

فیلم نیوز / مرور بازیگران برگزیده جشنواره فجر؛ جشنواره بیست‌ و‌ نهم سال 89
بیست‌و‌نهمین جشنواره فجر با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانانی همچون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، اصغر فرهادی، بهرام توکلی، محمد بزرگ‌نیا، رامبد جوان، احمدرضا معتمدی، مازیار میری، رضا میرکریمی، دکتر علی رفیعی و... برگزار شد.
بهترین بازیگر نقش اول مرد
مهدی هاشمی که سال 89 با دو فیلم «آقا یوسف» و «آلزایمر» به جشنواره فجر آمد توانست برای بازی در فیلم‌های دکتر علی رفیعی و احمدرضا معتمدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند. هاشمی پیش از این برای بازی در «دو فیلم با یک بلیت» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرده بود.
بهترین بازیگر نقش اول زن
شاید در تاریخ جشنواره کمتر رخ داده باشد که بازیگری برای ایفای نقش در یک فیلم کمدی سیمرغ بلورین دریافت کند. اما این اتفاق سال 89 افتاد و ویشکا آسایش برای بازی در «ورود آقایان ممنوع» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از داوران جشنواره فیلم فجر گرفت.
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
حامد بهداد که شاید سالها زودتر می‌توانست در جشنواره فجر مورد توجه قرار گیرد، سال 89 برای بازی در «جرم» مسعود کیمیایی اولین سیمرغ بلورین خود را دریافت کرد.
بهترین بازیگر نقش مکمل زن
مهناز افشار که نقش «لاله» را در «سعادت آباد» بازی کرد برای آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را کسب کرد. مهناز افشار پس از این فیلم بارها نامزد سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/257968/بازیگران-برگزیده-جشنواره-فجر؛-«سعادت-آباد»-سیمرغ-را-به-مهناز-افشار-تقدیم-کرد
بستن   چاپ