آریا بانو
بازیگران برگزیده جشنواره فجر؛ سیمرغ با «طلا و مس» روی شانه‌های نگار جواهریان نشست
جمعه 4 بهمن 1398 - 22:07:18
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

فیلم نیوز / مرور بازیگران برگزیده جشنواره فجر؛ جشنواره بیست‌ و‌ هشتم سال 88
بیست‌ و‌ هشتمین جشنواره فیلم فجر که سال 88 از پنجم تا پانزده بهمن‌ ماه برگزار شد با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانانی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، حسن فتحی همایون اسعدیان، تهمینه میلانی، علیرضا رئیسیان، شهرام اسدی، شهریار بحرانی، علیرضا امینی و... به پایان رسید.
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد
محسن تنابنده که سال 86 به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فجر انتخاب شده بود، این‌بار در جشنواره بیست ‌و‌ هشتم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. تنابنده این جایزه را برای بازی در «سنگ اول» و «هفت‌دقیقه تا پاییز» کسب کرد.
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن
نگار جواهریان که با «طلا و مس» به جشنواره بیست ‌و‌ هشتم آمد، برای بازی در فیلم همایون اسعدیان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. او در این فیلم بازی تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشت.
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بازی‌اش در «ملک سلیمان» توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان را جلب کرد و در پایان توانست سیمرغ نقش مکمل مرد را از این دوره کسب کند.
بهترین بازیگر نقش مکمل زن
شیرین یزدان بخش که بسیاری او را با «ابد و یک روز» و «آشغال‌های دوست داشتنی» به یاد می‌آورند، سال 88 و برای بازی در اولین فیلم سینمایی‌اش «لطفا مزاحم نشوید» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/257950/بازیگران-برگزیده-جشنواره-فجر؛-سیمرغ-با-«طلا-و-مس»-روی-شانه‌های-نگار-جواهریان-نشست
بستن   چاپ