آریا بانو
با این راه‌حل ساده با دندان‌های زرد خداحافظی کنید
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 21:23:09
آریا بانو - چاره‌ چی / داشتن دندان های زیبا چیزی است که همه می خواهند. دندان شما هر روز در دیدگان است. زمانی که می خندید، حرف می زنید و غیره. نمی توانید از دیده نشدنشان جلوگیری کنید.
تقریبا همه دندان های سفید می خواهند از آن جایی که این مورد تبدیل به یکی از ایده آل های زیبایی شده است. البته باید بدانید که دندان زرد هیچ عیبی ندارد. در واقع دندان زرد دارای انامل بیشتری است که آن را قوی تر از دندان های سفید می کند.
خوشبختانه یک روش ساده و طبیعی وجود دارد تا شما بتوانید دندان هایتان را سفید کنید. بله، حتی اگر آن ها کاملا زرد شده اند. این روش شامل استفاده از کپسول های زغال فعال است. شما به یکی از این کپسول ها و یک مسواک جدا نیاز دارید. مسواک را زیر کپسول بگیرید و کپسول را با دقت بشکنید و محتویات آن را روی مسواک بگذارید. بهتر است یک دستمال زیر مسواک بگذارید تا چیزی از زغال را نریزید.
سپس به صورت معمولی دندانتان را با مسواک زغالی، مسواک بزنید. زغال شاید احساس خاصی در اوایل استفاده بدهد اما نگذارید که این امر متوقفتان کند. اگر خواستید می توانید مقدار کمی خمیر دندان به زغال اضافه کنید.
به مدت سه تا چهار دقیقه به این صورت مسواک بزنید و سپس دهان و دندان هایتان را به صورت کامل بشورید. نگاهی به آینه بیندازید. دندانتان از همیشه زیباتر به نظر می رسد.

http://www.banounews.ir/fa/News/256853/با-این-راه‌حل-ساده-با-دندان‌های-زرد-خداحافظی-کنید
بستن   چاپ