آریا بانو
نوشیدنی ها/ شیک بادام زمینی پر انرژی ترین پیشنهاد هفته
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 18:43:22
آریا بانو - کاغذ رنگی / یکی از انواع نوشیدنی‌ها شیک‌ها هستند. شیک‌ها بر پایه بستنی تهیه می‌شوند. به‌همین دلیل طعم شیرین و بافت غلیظی دارند. هریک از انواع شیک‌ها طعم منحصربه‌فردی دارد. تیم کاغذرنگی در این مقاله قصد دارد به آموزش طرز تهیه شیک بادام‌ زمینی بپردازد. بنابراین اگر علاقه‌مند به تهیه این نوشیدنی فوق‌العاده خوشمزه هستید، این مطلب را مطالعه کنید. البته توجه داشته باشید که مقادیر گفته‌ شده برای تهیه این شیک مناسب دو نفر درنظر گرفته شده‌ است.
چی لازم دارم:
بستنی وانیلی 8 قاشق غذاخوری
کره بادام زمینی 4 قاشق غداخوری
شیر 1 فنجان (میزان غلظت این نوشیدنی به مقدار شیر آن بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود مقدار شیر را کم یا زیاد کنید.)
سس کاکائو به مقدار نیاز برای تزئین
چطور درست میشه:
مهم‌ترین چیز در طرز تهیه شیک بادام زمینی ترکیب بستنی، کره بادام‌ زمینی و شیر است. این مواد را در مخلوط‌کن بریزید تا به‌خوبی با هم مخلوط شوند. در ترکیب بستنی، کره بادام زمینی و شیر دقت کنید بافتی نرم و یک دست داشته باشید. سپس با سس شکلات داخل لیوان را تزئین کنید. مخلوط به‌دست آمده را در لیوانی با ارتفاع مناسب بریزید. هنگام سرو برای تزیین شیک می‌توانید از مقداری مغز بادام زمینی خرد‌شده و بستنی استفاده کنید.
طرز تهیه شیک بادام زمینی بسیار ساده است. این نوشیدنی سریع آماده شده و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. درنظر داشته باشید شما می‌توانید میزان بستنی، کره بادام زمینی یا شکلات و مغز بادام زمینی را به تناسب سلیقه و دلخواه خود کم یا زیاد کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/256793/نوشیدنی-ها--شیک-بادام-زمینی-پر-انرژی-ترین-پیشنهاد-هفته
بستن   چاپ