آریا بانو
عصرانه/ میلک شیک موز سرحالتان می آورد
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 16:07:43
آریا بانو - ایران کوک / چی لازم دارم:
موز 2 عدد
بستنی 2 پیمانه
شیر 2 پیمانه
یخ 1 پیمانه
سس شکلاتی 1/4 پیمانه
بیسکویت و بادام خرد شده برای تزیین
چه جوری درست میشه:
تابستون که از راه میرسه فصل بستنی و نوشیدنی های خنک و جذاب میشه. میلک شیک هم یکی از نوشیدنی های هیجان انگیزه که میشه با طعم های مختلف درستش کرد. میلک شیک موز یکی از محبوب ترین انواع شیکه. البته میلک شیک شکلات، توت فرنگی و میوه های دیگه هم هستن که هر کدوم طرفدارهای خاص خودشون رو دارن. شما کدوم نوع میلک شیک رو بیشتر دوست دارید؟
امروز میخوام سه مدل از انواع میلک شیک رو بهتون معرفی کنم که همه شون عالی هستن و حرف ندارن. نوع اول میلک شیک موز ساده هست. که طبق روال معمول، با موز، شیر، بستنی و یخ تهیه میشه. البته سس شکلات، بیسکویت و مغز بادوم هم از مواد اختساری هستن که میتونید برای تزیین میلک شیک موز ازشون استفاده کنید. نوع دوم میلک شیک با ارده هست. همون طور که میدونید ارده کلی خاصیت داره و میتونه توی روزای گرم تابستون بدنتون رو حسابی مقاوم کنه. نوع سوم هم میلک شیک موز با شیر بادامه. این مدل میلک شیک برای افراد گیاهخوار وگان و کسانی که حساسیت لاکتوز دارن مناسبه. البته بقیه افراد هم میتونن از این نوشیدنی سالم و خوشمزه استفاده کنن. در ضمن افرادی که محدودیتی در خوردن شیر ندارن میتونن توی این دستور هم به جای آب از شیر استفاده کنن.
مرحله اول:
موزها را خرد کنید و همراه با شیر و یخ داخل مخلوط کن بریزید و بزنید تا یکدست شود ( شیر و موز سرد باشند ).
مرحله دوم:
سس شکلاتی را به صورت نامرتب داخل لیوان های سرو بریزید و بچرخانید ، یک پیمانه بستنی را به مخلوط شیر موز اضافه کنید و با قاشق کمی هم بزنید و داخل لیوان های سرو بریزید.
مرحله سوم:
یک پیمانه بستنی باقی مانده را داخل لیوان ها بریزید سپس روی میلک شیک را با خرده های بیسکویت و بادام تزیین و سرو کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/256712/عصرانه--میلک-شیک-موز-سرحالتان-می-آورد
بستن   چاپ