آریا بانو
جدیدترین مدل های ست لباس اسلش
دوشنبه 30 دي 1398 - 20:17:13
آریا بانو - زیبامون / انتخاب و خرید لباس یکی از مواردی هست که تمام افراد به اون علاقه مند هستند و در بسیاری از موارد تمایل دارند، ست لباس بسیار شیک و منحصر به فردی رو بپوشند و استایل جذاب و زیبایی داشته باشند.
اگرچه این روزها مدل های مختلفی از لباس خانگی و لباس رسمی هم برای خانم ها، هم برای اقایان و هم برای بچه ها طراحی تولید شده است اما لباس هایی که هم بشه در داخل منزل پوشید و هم لباس مناسبی برای بیرون از منزل باشه، میتونه یکی از انتخاب های خیلی خوب برای تمام سنین باشه و استایل زیبایی رو هم به وجود بیاره.
ست لباس اسلش که شامل شلوار اسلش و راحتی و سوییشرت، هودی یا تیشرت هست یکی از ست های اسپرت و شیکه که همه افراد میتونن این لباس ها رو بپوشند و استایل راحت و در عین حال شیک و زیبایی داشته باشند.
شلوار اسلش، یکی از مدل های شلوار راحتی هست که معمولا از پارچه های ضد حساسیت دوخته میشه، مچ این مدل از شلوار ها معمولا گت دار هست و بعد از پوشیدن استایل اسپرت و جذابی رو برای تمام افراد ایجاد میکنه. برای دوخت این مدل از لباس ها معمولا برای استفاده روزمره، پیاده روی، مسافرت و ... انتخاب خیلی خوبی خواهند بود. زیرا هم راحتی خیلی مناسبی دارند و هم ظاهر و طراحی ان ها شیک و مد روز هست.
ما در این بخش از زیبامون دات کام نمونه های مختلفی رو از ست اسلش مردانه، ست اسلش زنانه، ست اسلش برای دختر بچه ها و ست اسلش برای پسر بچه ها رو برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم تا با ایده گرفتن از این مدل ها، استایل اسپرت، راحت و جذابی داشته باشید.

http://www.banounews.ir/fa/News/256344/جدیدترین-مدل-های-ست-لباس-اسلش
بستن   چاپ