آریا بانو
یک سوم زنان انگلیس توسط همسر خود تهدید به مرگ شده‌اند
دوشنبه 30 دي 1398 - 11:54:02
زنان خبر
آریا بانو - بر اساس آمارهای رسمی انگلیس، سه چهارم زنان این کشور تجاوزهای خشونت آمیز را تجربه کرده و یک سوم آن‌ها توسط شریک زندگی خود تهدید به مرگ شده‌اند.

به گزارش بانو نیوز ، به نقل از ایندیپندنت، براساس آمارهای رسمی انگلیس از هر سه زن قربانی سو استفاده های خانگی و جنسی یک نفر توسط شریک زندگی خود مورد سو استفاده مالی نیز قرار گرفته است.
در فصل جاری 1780 زن قربانی خشونت های خانگی به پناهگاه های بی خانمان ها روی آورده اند و یک سوم این افراد قربانی سو استفاده مالی بوده و به دلیل بی پولی بی خانمان شده اند.
بر اساس آمارها، اغلب زنان بی خانمان و خشونت دیده امکان تهیه غذا و جای خواب نیز ندارند و زندگی خود را در کنار خیابان می گذرانند.
بر اساس خبر روزنامه ایندیپندنت، سه چهارم زنان انگلستان تجاوزهای خشونت آمیز را تجربه کرده و یک سوم آنها توسط شریک زندگی خود تهدید به مرگ شده اند.
بر اساس آمارهای منتشر شده، 95 درصد زنان این کشور آزار و اذیت های روانی و بیش از یک سوم آنها آزار و سو استفاده های جنسی را تجربه کرده اند.
ساندرا هورلی مدیر اجرایی پناهگاه بی خانمان ها در این باره گفته است: هزاران زن در انگلیس از سو استفاده های مالی توسط همسر یا شریک خود رنج می برند و این موضوع آزادی و بسیاری از جنبه های زندگی زنان را مختل کرده است.
یکی از زنان قربانی خشونت های خانگی دراین باره می گوید: همسرم مرا مجبور به اشتغال و کار کردن می کرد. پس از تولد فرزندم شغلم را ترک کردم اما به دلیل فشارهای همسرم، تنها چندین ماه پس از تولد فرزندم مجبور به کار کردن شدم. در نهایت به دلیل فشارها و آزار و اذیت های وی مجبور به طلاق شدم.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/256087/یک-سوم-زنان-انگلیس-توسط-همسر-خود-تهدید-به-مرگ-شده‌اند
بستن   چاپ