آریا بانو
راهی خلاقانه برای استفاده از کفش قدیمی
يکشنبه 29 دي 1398 - 20:26:28
آریا بانو - کاغذ رنگی / احتمالا برای شما هم برایتان پیش آمده که از کفش‌های قدیمی‌تان خسته شوید و احساس کنید مثل گذشته جذاب نیستند. در چنین شرایطی بی‌شک اولین راهکار خرید کفش‌های جدید است، اما بدون خرید کفش نو هم می‌توانید این یکنواختی را حل کنید؛ تزیین کفش با پولک راه‌حلی است که قصد داریم در ادامه آن را آموزش دهیم. اگر دوست دارید با این ترفند بیشتر آشنا شوید، با این مطلب از کاغذرنگی همراه باشید.
وسایل موردنیاز:
تعدادی پولک رنگی یا سنگ‌های تزیینی (در این آموزش از پولک طلایی استفاده شده است)
چسب مایع
قیچی
کفش‌های قدیمی
گام اول، کفش‌ها را تمیز کنید
ممکن است کفش‌های شما کمی گرد گرفته یا کثیف شده باشند، برای این‌که پولک‌ها به خوبی روی کفش بچسبند و ظاهر کفش‌ها نیز بهتر شود، آن‌ها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.
گام دوم؛ چسب زدن پولک‌ها و چسباندن آن‌ها روی کفش‌ها
یک‌به‌یک پولک ها را چسب زده و قبل از این‌که چسب خشک شود، آن‌ها را روی کفش بچسبانید. اگر چسباندن پولک‌ها برایتان مشکل است، می‌توانید با کمک نوک قیچی این‌کار را انجام دهید.
گام سوم؛ تکمیل کار
چسباندن پولک‌ها را تا جایی ادامه دهید که نوک هر دو کفش با پولک پوشیده شود. دقت کنید پولک‌ها نزدیک به هم چسبانده شوند و بین آن‌ها فاصله‌ای نباشد. حتی اگر هر پولک بخشی از پولک‌های اطراف خود را پوشش دهد، بهتر است. این‌کار به زیباتر شدن نتیجه نهایی کمک می‌کند.
پیشنهاد کاغذرنگی این است که چسباندن پولک‌ها را به صورت ردیفی از قسمت عریض نوک کفش‌ شروع کرده و تا نوک آن‌ها ادامه دهید. به‌این‌شکل پولک‌ها منظم کنار هم قرار گرفته و زیبایی بیشتری خواهند داشت. البته این مورد بستگی به سلیقه شما دارد، ممکن است شما بخواهید پولک‌ها به صورت نامنظم کنار هم قرار بگیرند.
هیچ فرقی ندارد چطور پولک‌ها را کنار هم بچسبانید. آنچه مهم است، این است که سعی کنید حتما فضای اشغال شده از نوک هر دو لنگه کفش با هم برابر باشد.
البته ایده‌های دیگری هم برای تزیین کفش وجود دارد. شما می‌توانید از نخ‌های رنگی، سنگریزه، پارچه‌ها و استیکرهای مختلف هم استفاده کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/255866/راهی-خلاقانه-برای-استفاده-از-کفش-قدیمی
بستن   چاپ