آریا بانو
«قاتل و وحشی» فیلم جدید حمید نعمت‌الله در آستانه‌ فروپاشی کامل
يکشنبه 29 دي 1398 - 14:36:42
آریا بانو - آخرین خبر / کانال سینمایی کات این متن را منتشر کرد و توضیح داد:
طبق اخبار موثق رسیده به «کات»، داستان‌های ادامه‌‌دار فیلم «قاتل و وحشی» تمامی ندارد و فیلمی که به گفته‌ی آن‌هایی که بخشی از آن را دیده‌اند اثری ماندگار و درخشان در سینمای ایران است، این روزها همچنان در گرداب مشکل به سر میبرد.
پس از آنکه محمدصادق رنجکشان از این پروژه جدا شد و عباس نادران آمد، به دلیل مشکلات شدید مابین نعمت‌الله و نادران (که نعمت‌الله به صراحت عنوان داشت نادران به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده و نمی‌کند) بار دیگر پای رنجکشان به این پروژه باز شد و با جدایی زودهنگام نادران، این رنجکشان بود که قرار شد با حمایت دوباره، کاری کند که نعمت‌الله این پروژه‌ی مهم سینمای ایران را به سرانجام برساند. بازگشت رنجکشان در این شرایط خبر بسیار خوبی بود که نوید به پایان رسیدن «قاتل و وحشی» را به خوبی و خوشی میداد.
حال اما ماجرا پیچیده‌تر از همیشه است. کار نعمت‌الله و «قاتل و وحشی» و مالکان و سرمایه‌گذاران و مباحث مالی این فیلم، به خانه‌ی سینما کشیده شده و گویا رفتارها و تصمیمات و امضاءهای منوچهر شاهسواری در مورد نعمت‌الله و فیلمش، تنها باعث مشکلات بیشتر این فیلم و پیچیده‌تر شدن همه‌چیز و تشدید کدورت‌ها شده است. تا حدی که این روزها حتی امکان به اتمام نرسیدن و نابودی کامل فیلم جدید نعمت‌الله میرود.
این هم از آخر و عاقبت سینمای ایران! فیلم‌های چیپ و مبتذل و بی‌مغز در این سینما یکی پس از دیگری به راحتی ساخته می‌شوند و روی پرده می‌روند، حال که پس از سال‌ها قرار است سینمای ایران صاحب یک فیلم متفاوت و خاص و تحسین‌برانگیز شود، هزار و یک مشکل پیش رویش قرار می‌گیرد. گویا این سینما، تنها جولانگاه آثار مبتذل و فیلمسازان بی‌سواد و سطح‌پایین است و هوا برای حمید نعمت‌الله و «قاتل و وحشی»، بس ناجوانمردانه سرد است

http://www.banounews.ir/fa/News/255706/«قاتل-و-وحشی»-فیلم-جدید-حمید-نعمت‌الله-در-آستانه‌-فروپاشی-کامل
بستن   چاپ