آریا بانو
تشکیل کمیته کمک به سیل زدگان با مشارکت تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران خوزستان
يکشنبه 29 دي 1398 - 12:06:18
وزارت رفاه
آریا بانو - با پیگیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، کمیته‌ای متشکل از کانون‌های شوراهای اسلامی کارگری و کارفرمایی، انجمن‌های صنفی، خانه کارگر و اتاق تعاون خوزستان به منظور جمع آوری و انسجام در ارسال کمک های مورد نیاز مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به نقل از ایلنا ، ارسلان غمگین در نشست با رییسان کانون‌های شوراهای اسلامی، کارگری و کارفرمایی انجمن های صنفی، خانه کارگر و اتاق تعاون- که با موضوع کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وضعیت مردم سیستان و بلوچستان در جدال با سیل قلب مان را به درد می آورد. این روزها مردم این استان به شدت نیازمند کمک هموطنان خود هستند.
وی افزود: مساعدت های مالی در شرایط بحرانی، علاوه بر کمک به مردم‌ محروم این استان، موجب وفاق ملی و ایجاد همدلی میان آحاد مردم خواهد شد.
غمگین با اشاره به سیلاب فروردین ماه سال جاری خوزستان، تصریح کرد: کمک های مردمی، سازمان ها و نهادها به خوزستان موجب دلگرمی مردم و افزایش تاب آوری آنها در برابر شرایط سخت شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تاکید کرد: اکنون در شرایطی که هموطنان عزیزمان در گوشه ای از این کشور پهناور نیاز به یاری دارند، وظیفه انسانی و شرعی ایجاب می‌کند با تمام ظرفیت به کمک مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان بشتابیم.
وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد کمیته ای متشکل از اعضای حاضر به منظور بررسی چگونگی جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی مجموعه‌های زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان تشکیل شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند تصمیم‌گیری این کمیته در هدایت کمک به مردم سیل زده، پیشنهاد کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بخشی از حقوق کارکنان مجموعه اداره کل و سایر دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا شود.
گفتنی است: در این جلسه با تماس مستقیم تلفنی با کریم یاوری، مشاور و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حادثه سیل سیستان و بلوچستان، اعضای حاضر در جریان شرایط و اقلام مورد نیاز مردم این استان برای ساماندهی کمک‌های ارسالی قرار گرفتند.
پس از این نشست، به منظور سرعت بخشیدن در روند کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، بلافاصله با برگزاری نخستین جلسه کمیته بررسی چگونگی کمک رسانی به این عزیزان تصمیم های لازم در این باره اتخاذ شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/255610/تشکیل-کمیته-کمک-به-سیل-زدگان-با-مشارکت-تشکل‌های-کارگری،-کارفرمایی-و-تعاونگران-خوزستان
بستن   چاپ